سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بسی دانش که به گمراهیت می انجامد . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 اسفند 16 , ساعت 11:37 عصر

تعمیرات ماکروفر سامسونگ، سامسونگ یک کمپانی مولتی ملیتی است که در سال 1938 در  کره جنوبی تاسیس شد. کمپانی سامسونگ یکی از برند های شناخته شده و معتبری است که جزئی از آن به ساخت محصولات خانگی مشغول است و در این قسمت موفقیت های درخشانی را برای سامسونگ به دست آورده است.

تعمیرات حرفه ای را با نمایندگی سامسونگ و با خدمات پس از فروش ما تجربه کنید.

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران

تعمیرات ماکروفر سامسونگ از خصوصیات خیلی خوبی در بازار برخوردار است و یکی از محصولات با کیفیت است که به عملکرد عالی در طول عمر سودمندش شهرت یافته است.

تعهدات سامسونگ تعمیرات ماکروفر سامسونگ

از خصوصیات  خدمات تعمیرات مایکروفر سامسونگ که بهترین و با کیفیت ترین رویه خدمات رسانی را با نرخ های مناسب در اختیار مصرف کنندگان محصولات سامسونگ قرار داده است عبارتند از:

  1.  اعتبار خوب: یک اعتبار سالم و معتبر با سابقه درخشان در تشخیص و تعمیرات مایکروفر و مایکروویو سامسونگ.
  2. 2 – تعمیرکارهای حرفه ای: دارای تعمیرکارهای امتحان پس داده و آموزش دیده که به خوبی با همه زوایا و وضعیت های مایکروویو آشنایی دارند و همچنین جزء تعمیرکاران حرفه ای در این زمینه هستند.
  3. 3 – تجهیزات خدماتی: تعمیرکارها باید به تجهیزات حرفه ای تعمیراتی مجهز باشند و مشتریان باید از سرعت عمل خدمات نمایندگی مایکروویو اطمینان داشته باشند.
  4. 4 – قطعات یدکی: قطعات یدکی مایکروویو سامسونگ باید فابریک باشد. همینطور نمایندگی خدمات باید همه قطعات یدکی سالم و اصل ماکروفرها را داشته باشد.
  5. 5 – قیمت مناسب: نرخ گذاری باید مناسب و منصفانه باشد و هزینه اضافی را بر مشتری تحمیل نکند.
  6. 6 – حمایت همه جانبه: باید خدمات با کیفیت به مشتریان داده شود تا مشتری احساس آرامش خاطر و امنیت داشته باشد.

تعمیرات ماکروویو سامسونگ

تعمیرات ماکروویو سامسونگ و تعمیرکارهای حرفه ای مکمل همدیگر هستند. توصیه ما به استفاده کنندگان برای طولانی بودن عمر و ماندگاری محصولات خانگی به ویژه مایکروویو، تعمیرات و حفاظت های دوره ای و متناوب است، ایرادیابی مایکروویو را در دستور کار تان بگذارید. این کارها می تواند به صرفه و باعث صرفه جویی در هزینه های شما شود.

برای تماس با خدمات تعمیرات ماکروویو سامسونگ دفترچه راهنمای ایرادیابی و تعمیر مایکروویو را از پیش مطالعه کنید.

همینطور  بعد  مطالعه موارد احتیاطی باید برندسامسونگ، شماره مدل یا شماره ای که نزدیک به مدل باشد را برای ارائه به خدمات تعمیرات مایکروویو سامسونگ بگویید. یافتن یک برند و یا نشانه ای که حداکثر مطابقت را با مایکروویو شما داشته باشد، در تعیین نوع و مدل آن کمک می کند.

 

تعمیر ماکروفر سامسونگ در منزل

نکته ای که در تعمیرات مایکروویو سامسونگ مهم است آن است که تعمیر مایکروویو کار سختی است. برای حفظ امنیت فردی خود هیچ گاه شخصا دست به کار تعمیر ماکروفر نشوید مگر در زمانی که اطلاعات کاملی داشته باشید و از همه زوایا و نکته های احتیاطی آن مطمئن باشید.

اگر نیاز به قطعه یا قطعات یدکی ویژه ای دارید، تعمیرکار های حرفه ای نمایندگی مایکروویو سامسونگ آنها را در محل منزل شما برای تان نصب می کنند و برای صحت و سلامت آنها ضمانت می دهند.

رایج ترین مشکلات تعمیرات مایکروویو سامسونگ که بیشتر دیده شده است مربوط به نمایشگر معیوب یا چفت و ضامن شکسته شده در ماشین است.

این مسائل در مایکروویو های قدیمی تر که سنگین و زیادی کار کرده اند بیشتر اتفاق می افتد که این موارد به آسانی و در سریع ترین زمان برطرف می شود.

عیب یابی مایکروفر سامسونگ

نمایندگی تعمیرات مایکروویو سامسونگ احتیاط های لازم برای تعمیر را مهمتر از هر چیزی می داند. احتیاط هایی که در تعمیر مایکروویو سامسونگ باید رعایت شود بسیار مهم است چون که اجاق های مایکروویو به خاطر داشتن ولتاژ بالا و خصوصات متداول از گروه لوازم خطرناک محسوب می شوند.

دقت کنید که بدون احتیاط های لازم، تعمیرات مایکروویو سامسونگ می تواند آسیب های جدی به دنبال داشته باشد. پس تعمیر مایکروویو خود را به یک تعمیرگاه مجاز سامسونگ بسپارید.

مهندسان حرفه ای تعمیر هیچ کدام توصیه نمی کنند که صاحب محصولات خانگی به تعمیر مایکروویو خود اقدام کنند جون که فرآیندی خیلی خطرناک دارد.

اگر ماشین شما ضمانت نامه دارد با نمایندگی مرکزی سامسونگ و تعمیرات ماکروویو سامسونگ تماس بگیرید.

فروش قطعات مایکروفر سامسونگ

فروش قطعات انواع ماکروفر ، ماکروویو ، مایکروویو ، سولاردوم همچنین از انواع قطعات ماکروویو می توانیم به (فروش مگنترون، فروش لامپ، فوش اشعه ساز، فروش برد، فروش خازن، فروش فیوز، فروش فن داخلی، فروش ولناژ بالای برد، و….) اشاره کرد که این قطعات کاملا اورجینال و با ضمانت اصلی سامسونگ عرضه می گردد.

برای خرید همه قطعه های ماکروفر خود و یا درخواست اعزام تعمیرکار به محل شما با شماره تلفن های موجود در سایت تماس بگیرید و بهترین و باکیفیت ترین قطعات و خدمات را برای ماکروفر خود در اختیار داشته باشید.

تعمیرات ماکروفر سامسونگ در تهران

لوازم یدکی ماکروویو سامسونگ

لوازم یدکی ماکروویو سامسونگ با تعهدات زیر برای مشتریان همراه است.

      1. ضمانت ایرادیابی مایکروفر سامسونگ و به کارگیری از آخرین و به روزترین قطعات اصل در تعمیر انواع میکروویو و ماکروفر سامسونگ
      2. دارای مجوز رسمی در باره تعمیرات تخصصی انواع ماکروویو سامسونگ از اتحادیه تعمیرکاران محصولات خانگی
      3. دارای ماشین آزمایش اشعه برای تشخیص اشعه های زیان رسان که در صورت بیرون آمدن آنها آسیب های جدی به افراد وارد می کنند.

تعمیرات ماکروفر سامسونگ فقط با یک تماس به صورت آنی در خانه شما انجام می شود.

فروش قطعات مایکروفر شامل مگنترون های ولتاژ و برد با نرخی متناسب

پذیرش همه سفارش های تعمیرات ماکروفر سامسونگ از سراسر ایران با تحویل در زمان مشخص شده به مشتری

همه خدمات صورت گرفته در نمایندگی تعمیرات سامسونگ در زمینه تعمیر تخصصی انواع ماکروویو سامسونگ دارای گارانتی سه ماهه است.

قطعات داخلی مایکروفر سامسونگ

المنت گریل: در مایکروفر هایی که دارای سیستم پخت Grill (کباب پز) می باشند وجود دارد. این المنت قابل تنظیم به دو حالت افقی و عمودی است.

المنت فنری گریل: این شیشه دارای هدایت گرمایی خیلی خوب و با دوام در مقابل حرارت است.

دیود ولتاژ بالا (V.H): یک دیود ولتاژ بالا است که کار آن تبدیل ولتاژ متناوب به ولتاژ مستقیم است.

خازن ولتاژ بالا (V.H): خازن دارای ولتاژ بالا است که انرژی را در خود ذخیره می کند و سپس در اختیار مدار قرار می دهد.

فیوز ولتاژ بالا (V.H): یک فیوز ولتاژ بالا است که معمولاً 15A هستند. کار این فیوز جلوگیری از ورود جریان بیش از حد در مداری بوده و هرگاه به دلیل خرابی سوئیچ های ناظر بسوزد، باید مجموعه ی سوئیچ ها و رله اصلی را تعویض کرد.

ترانس ولتاژ بالا (V.H): یک نوع ترانس با ولتاژ بالا است که مقاومت های سیم پیچ اولیه 1/44 Omega; و سیم پیچ ثانویه 98/6 Omega; می باشد. همچنین مقاومت فیلامنت اتصال کوتاه می باشد. ولتاژ ورودی آن 5/3 ولت متناوب و ولتاژ خروجی آن 2200 ولت متناوب است.

المنت کانوکشن پخت کانوکشن

المنت کانوکشن پخت کانوکشن توسط یک پروانه فلزی مخصوص، حرارت تولید شده ی المنت را به طرف مواد غذایی حرکت می دهد تا غذا در زمان تعیین شده آماده گردد. این المنت از نوع لوله ای بوده و در مقابل ترشحات آب و روغن مقاوم می باشد.

مگنترون (MAGNETRON) این دستگاه برای تولید امواج مایکروویو استفاده می شود و از بخش های اصلی: آند (قطب منفی)، کاتد (قطب مثبت)، آنتن و آهنربا تشکیل شده است.

ترانس تغذیه در نزدیکی برد کنترل قرار دارد. برای اندازه گیری مقاومت سیم پیچه ای ترانس، ابتدا باید سیم های آن را از مدار جدا کنید. مقاومت سیم پیچ های آن به صورت زیر می باشد: سر سیم های ورودی: 290 Omega; سر سیم های خروجی اول: 4 Omega; سر سیم های خروجی دوم: 1 Omega;

  • برد فیلتر طوری طراحی شده که از نوسانات برق جلوگیری می کند.
  • برد کنترل کباب پز  این برد روی دستگاه نصب شده است.
  • برد فرمان دارای نمایشگر اعداد و حروف است.

مجموعه میکروسوئیچ ها عبارتند از: 1. میکروسوئیچ اصلی 2. میکروسوئیچ ناظر 3. میکروسوئیچ حسگر

لامپ روشنایی و محل نصب آن که با ولتاژ 250 ولت و توان 25 وات کار می کند.

 

قطعات داخلی مایکروفر سامسونگ

فروش قطعات ماکروویو سامسونگ

در حال حاضر ماشین مایکروفر یکی از پر مصرف ترین محصولات خانگی در آشپزخانه شما است، با توجه به درگیری های زیاد، اشخاص دیگر وقت کافی برای پختن های زیاد ندارند و به دنبال ماشینی می باشند که نیازشان را رفع کند.

مایکروفر سامسونگ در بین برندهایی که جای خود را در آشپزخانه ها باز کرده اند با استقبال خوبی مواجه شده و نیاز مصرف کنندگان را برآورده کرده است،به گونه ای که در ایران یکی از پرفروش ترین برندها، ماکروفر سامسونگ است. البته فروش بالای مایکروفر سامسونگ نیازمند تلاش زیاد و ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ و نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. در این جهت نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ به عنوان خدمات پس از فروش سامسونگ و نمایندگی تعمیرات سامسونگ با نیروی انسانی زبده و آموزش به طور شبانه روزی، بدون تعطیلی در خدمت مشتریان محترم است.

قطعات ماکروفر سامسونگ

هنگامی که یک ماشین (به خصوص مایکروفر سامسونگ) ایراددار می شود و در اثر ایراد یا خرابی امکان دارد، نیاز به تعویض قطعات داشته باشد، پیشنهاد می کنیم هنگامی قطعات تعویض شوند که خیلی حساس است، تعمیر ماشین را به افراد حرفه ای و تعمیرگاه ها و نمایندگی های تعمیراتی معتبر مانند نمایندگی تعمیرات مایکروفر سامسونگ بسپارید.

ما به شما اطمینان می دهیم، قطعات در شرایطی تعویض می گردند که واقعا نیاز به تعویض باشد. و در صورت تعویض از قطعات اصلی و اورجینال استفاده می کنیم و فکر مشتری را با گارانتی تا سه سال آسوده می کند و با اطمینان خاطر از ماشین استفاده می کنند.

منبع:http://bit.ly/2D6Ee5h



لیست کل یادداشت های این وبلاگ