سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکس در آنچه فراگرفته نیک بیندیشد، دانشش را استوار کرده است و آنچه را نفهمیده بفهمد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 مهر 19 , ساعت 1:28 عصر

تلویزیون های شهری از نظر کاربرد به دو دسته Outdoor و Indoor تقسیم می شوند . تلویزیون های Outdoor به طور کامل ضد آب هستند و تا حدودی ضد ضربه اند و همچنین به علت وجود آفتاب گیر روی هر پیکسل در نور آفتاب به راحتی تصویر را نمایش می دهند . از این تلویزیون ها بیشتر در فضا های باز شهری مانند چهار راه ها ، بزرگراه ها ، فرودگاهها ، پارک ها و مصلی ها استفاده می شوند . تلویزیون های Indoor ضد آب نیستند و در اغلب اوقات فاقد آفتاب گیرند و از آنها بیشتر در فضاهای بسته مثل استادیوم های ورزشی ، سالن های کنفرانس ، سالن های آمفی تئاتر ، سالن فرودگاهها ، سالن مترو و استادیو ها استفاده می شود . تلویزیون های فول کالر از نظر نحوه راه اندازی نیز به دو دسته Online و Offline تقسیم می شوند . در نوع آنلاین برای راه اندازی تلویزیون از یک کامپیوتر شخصی به عنوان کنترلر استفاده می شود . از این مدل بیشتر برای ساخت تلویزیون هایی با ابعاد بزرگ استفاده می شود . در این نوع از تلویزیون ها به نحوی صفحه نمایش بزرگ تلویزیون شهری نقش مانیتور کامپیوتر را بازی می کند و برای نمایش فیلم و تصاویر ، کامپیوتر باید به طور مداوم روشن بماند .

ابعاد تلویزیون شهری نسبت به تقاضای مشتری قابل تغییر است و هیچ محدودیتی در ابعاد آن وجود ندارد ولی باید یکسری نکات را رعایت کرد نکته مهم رزولیشین آن است . تلویزیون شهری مانند تلویزیون های خانگی داراری رزولیشن می باشد که کیفیت تصویر را مشخص میکند

تلویزیون شهری از یکسری پنل ها تشکیل میشود و پنل ها دارای دو خصوصیت میباشد: خصوصیت اول دات پیچ آن و خصوصیت دوم ابعاد آن است که کیفیت تصویر و قیمت تلویزیون شهری را مشخص میکند ابعاد پنل ها به طور معمول در ابعد 64*64 و 96*96 و 128*96 میباشد گاهی اوقات ابعاد پنل به سفارش مشتری قابل تغییر میباشد.

 

 

در مورد نمایشگرهای شهری می توانیم بگوییم که همیشه قیمت پایین نشانه کیفیت نیست بلکه این خدمات پس از فروش تلویزیون های شهری است که تمایز شرکت های فعال در این زمینه است و سابقه آن در این میان بسیار مهم است. قیمت تلویزیون شهری و حتی اجاره تلویزیون تابع شرایطی زیادی است قبل از هر گونه خرید یک بار با ما مشورت کنید و حتما مقاله ما در باره مقررات تلویزیون شهری بخوانید.

خرید تلویزیون شهری, اجاره تلویزیون شهری خوب پایان راه نیست ، قیمت تلویزیون شهری فقط با پشتیبانی و خدمات پس از فروش تلویزیون های شهری ، یکی از مهمترین معیار های انتخاب می باشد .

توجه شرکتهای تبلیغاتی به فضاهای شهری و افرادی که در خیابانها بودند جلب شد،که این امر باعث ظهور تلویزیون های شهری بزرگ ( که در ابتدا به طرز وحشتناکی گران بودند) شد ، این نمایشگرها در جلب توجه رانندگان بی حوصله و خسته و عابرین پیاده ای که منتظر وسیله ی نقلیه عمومی بودند بسیار سودمند از کار درآمد که این امر موجب شد تلویزیون های شهری در میدانهای پرجمعیت، چهار راههای شلوغ و سپس در بزرگراههای اصلی نصب شوند.

درحال حاضر، شهرهای بزرگ جهان از تلویزیون های شهری پر شده اند. برای مثال، امروزه بیش از 80 نمایشگر LED در مسکو و بیش از 40 دستگاه در سن پترزبورگ وجود دارد. البته به این تعداد محدود نمی شوند و تلویزیون های شهری LED بیشتری وجود دارند، باید دانست این تعدد با توجه به قیمت های نصب و نگهداری و برخی از هزینه های پیش بینی نشده بسیار قابل توجه می باشد ledtvco.com

قبل از خرید تلویزیون شهری توجه داشته باشید!



لیست کل یادداشت های این وبلاگ