سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که تو را از گزندى ترساند چون کسى است که تو را مژده رساند . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 97 مهر 19 , ساعت 1:28 عصر
راستش را بخواهید برای خودم خیلی جالب است که بعضی از دوستان آخرین الگوریتم گوگل را جستجو می کنند. خب لابد می پرسید چرا تعجب می کنم؟ خب معلوم است اگر دوستان عزیز سئو کار هستند که فبها! فقط مشکل اینجاست که چرا در سایت های فارسی این نکته به این مهمی را جستجو می کنند و اگر از صاحبان مشاغل و صنفی هستند و می خواهند سر دربیاورند که اوضاع از چه قرار است هم یک خسته نباشید می گویم و اصلا هم نمی پرسم که اصلا فرض بر این که شما فهمیدید که الگوریتم عوض شده است… خب چکاری از دستت تان بر می آید؟
  
واقعیت این است که من خودم هر سال یکی دو هفته قبل از ژانویه عزا می گیرم که امسال قرار است با کدام ترفند یا کدام روش گوگل ضد حالش را بزند؟!! ضذ حال؟ خب صادقانه بگویم روند تغییر الگوریتم ها همیشه به سمتی بوده است که بهینه سازی های سیستماتیک و لینک دهی های منظم و تولید محتوای هدف مند گاها با تلورانس و تغییرات شدید رتبه مواجه می شوند.
 
به نظرم هوش مصنوعی گوگل با دیتای عظیمی که ار رفتار کاربران به دست می آورد هر روز نسبت به قول عوض می شود. گاهی تغییرات گسنرده نیستند که به چشم بیاییند و آن قدر وب مسترهای خارجی سرو صدا کنند که اسمش بشود تغییر الگوریتم گوگل. من در پدرام سئو سعی خواهم کرد این تغییرات جزئی و کلی را هر چند وقت یک بار با شما  در میان بگذارم. به نظرم تحلیل رفتار گوگل در وب فارسی با یک مبهم نویسی عجولانه همیشه همراه است. چه من و چه  دیگر دوستان که می نویسند بیشتر چشم مان به دست آن ور آبی هاست و تغییراتی که وب مستر های انگلیسی زبان دارند در موردش حرف می زنند.
 
بگذارید بگویم که: آخرین الگوریتم گوگل همیشه همانی نیست که در بوق و کرنا می شود کسانی که به صورت حرفه ای وب مستری می کنند دستی در آتش سئو دارند می دانند که شاید هر سال چندین بار نتایج کاملا به هم بریزد ولی چون ما در جربان قرار نمی گیریم به حساب تغییرات الگوریتمی گوگل نمی ذاریم.
 
هفته های اول سال 2018، گوگل یکی از بزرگ‌ترین به روزرسانی الگوریتم خود را در حالی انجام داد در حالی که  مدت طولانی می شد که چنین کاری نکرده بود و لااقل من ندیده بودم. اینجا وقتی صحبت از بزرگترین می شود بیشترین معیار من برای این رتبه بندی دیدن تغییرات محسوس در نتایج است. رتبه جستجوی ارگانیک سایت های زیادی بالا و پایین شدند مثلا در کلید واژه تابلو سازی تغییرات در سطح صفحه اول و تغییر نتایج زیاد بود.
 
علمای سئو و صاحب نظران فعال حتما بالا آمدن سایت غیر تخصصی متمم را با کلمه سئو به یاد دارند که تا الان و هنگاهی که این مطلب را دارم می نویسم هنوز در بین ده نتیحه اول است. آن هم با کلمه سئو!!! واقعا از این واضح تر نمی شد گوگل به سئو کار های فعال تهران و ایران نشان بدهد که بازدید کننده واقعی و ارگانیک چه نقشی و کیفیت چه تاثیری می تواند داشته باشد!
 
هفته بعد نتایج جستجو تغییرات زیاد کرد. بعد ها گوگل توضیح داد که آن‌ها با چگونگی ارزیابی کیفیت نتایج جستجو و رتبه ها تغییر می‌کنند .?  این بیانیه بسیار مهم بود، زیرا گوگل همیشه در حال تلاش برای رسیدن به سطح بالاتر از کیفیت برای کاربران خود است. همیشه به یاد داشته باشید که این کاربران هستند که برای گوگل مهم هستند نه سایت ها و قعالان بازاریابی اینترنتی از طریق گوگل!
 
این اولین به روز رسانی های کیفیت بود که تاثیر قابل‌ توجهی در سطح جهانی داشت و نتایج را تحت شعاع خود قرار داد.
 
همه شروع کردند در مورد این تغییرات نوشتن البته نه در وب فارسی که در وب انگلیسی! فشار ها زیاد شد و حرف و حدیث ها بالا گرفت سرانجام گوگل نیز تایید کرد. – یکی از همان تایید های بی سر و ته که معمولا توییت می کنند – بسیاری از سایت‌ها در سطح جهانی ( در سراسر دسته‌ها و کشورها ) تحت‌تاثیر قرار گرفتند. .زمانی که به روز رسانی ها شروع شد ، نوسانات زیادی وجود داشت .به عنوان مثال ، در ماه مارس جنبشی در حرکت بود. سایت های زیادی بالا آمدند در میان ما هستند سئو کارانی که دیدند سایت هایی با کمترین زحمت نتایج بهتری گرفتند.در همان کلید واژه تابلو سازی من دیدم سایتی که چندین ماه افت کرده بود به روزهای اوج چند ساله خودش برگشت.
 
گوگل اعلام کرد در ماه آوریل به روز رسانی گسترده تری انجام داده است. خیلی از سایت ها در نتایج پیدا شدند که قبلا نبودند. آخرین به روز رسانی گوگل این بار سایت هایی مثل رادیو فردا را در کلید واژه قیمت بلیط هواپیما به صفحه چهارم آورد. در برخی موارد دیدم که برای یک کلید واژه حتا دو صفحه کامل از نتایج گوگل در صفحات بالای 7 و 8 در قرق یک سایت است. به درستی نمی شد تشخیص داد الگوریتم دارد چه کار می کند چون تعطیلات عید برای وب فارسی بود و بازدید تجاری پایین! این بازدید تجاری یکی از اصلاحات من در آوردی خودم هست یادم باشد در موردش بنویسم!
 
در بلاگ های خارجی وب مستر ها و سینیورها در مورد این به روز رسانی الگوریتم، نظرات گوگل درباره ربط ، تاریخچه پاندا و چرا این که می تواند مهم باشد نوشتند. به عقیده من این به روزرسانی ها تکمیل شده آخرین تغییر الگوریتم کلی در سال 2017 و ادامه اش بود. این جا نیاز هست که تاکید کنم که  من و هیچ سئو کار دیگری به الگوریتم رتبه‌بندی هسته گوگل، بامبو، پاندا، یا اشباح ترسناک دسترسی ندارم. من فقط می توانم توضیح دهم که چه چیزهایی پس از تجزیه و تحلیل بسیاری از سایت‌ها که به روز رسانی های الگوریتم در طول زمان تحت‌ تاثیر قرار گرفته‌اند ، و اینکه چگونه آن را با آنچه که با آخرین بروزرسانی های گوگل می‌بینم مقایسه می‌کنم .هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که گوگل در حال اصلاح سیستم رتبه بندی خود است ، به جز خود مهندسان جستجو . ?
 
بعد از مدتی گوگل اعلام کرد که دست به گیرنده های خودتان نزنید این را فکر کنم آوریل اعلام کرد و خیلی لفافه گفت این به روزرسانی محلی نیست که شما با دقت به جستجوی محلی از آن اجتناب کنید و سایت را درست کنید.  به نظرم خواستند اعلام کنند که نگرش ما به جزئیات و رتبه بندی تغییر کرده است.
 
 از آنجا که الگوریتم رتبه‌بندی اصلی گوگل یک جعبه سیاه است ، گفتن دقیقا آنچه تغییر کرده ، دشوار است ، اما به نظر می‌رسد که ما سرنخ‌هایی داشتیم که منجر به اجرای اولیه ( که در پست خود در بالا پوشش داده بودم ) .یک چیز مطمئن است ، شما نمی‌خواهید که در سمت این به‌هنگام‌سازی‌ها اشتباه کنید .چه ارتباط ، کیفیت ، یا ترکیبی از هر دو، تاثیر در رتبه‌بندی و ترافیک روشن است .در بخشی از مجموعه من ، نگاهی دقیق‌تر به تاثیر ماه آوریل می‌اندازم16 به روز رسانی، از جمله آنچه که فکر می‌کنم صاحبان سایت و SEOs می‌توانند انجام دهند اگر محل آن‌ها leapfrogged باشد .امیدوارم به زودی آن پست را منتشر کنم .دقت کنید . ?
 
به‌هنگام‌سازی الگوریتم گوگل مارس و آوریلارتباط ، کیفیت ، پاندا و سرنخ‌هایی از گذشتهتوسط ” گلن گیب ” ( Glenn Gabe )آوریلبه‌هنگام‌سازی الگوریتم گوگلدر ماه مارس ?
 
سال 2018 ، گوگل یکی از بزرگ‌ترین به روزرسانی الگورتیم خود را انجام داد که در مدت طولانی بود چنین کاری نکرده بود و لااقل من ندیده بودم.سال 2018 ، گوگل یکی از بزرگ‌ترین الگوریتم های روز به روز رسانی را که در مدت طولانی در آن دیده بودم ، در نظر گرفت .به یاد شبح افتادم2 از ماه میدر چند سطح .این زمانی است که من یک روز به روز رسانی عظیمی را کشف کردم که در نهایت توسط گوگل تایید شد .گوگل توضیح داد که آن‌ها با چگونگی ارزیابی کیفیت ، تغییر می‌کنند .? نگی ارزیابی کیفیت ، تغییر می‌کنند . statement بسیار و این بیانیه بسیار مهم بود ، زیرا گوگل همیشه در حال تلاش برای سطح بالاتر از کیفیت برای کاربران است .این اولین روز به روز رسانی های کیفیت بود که تاثیر قابل‌توجهی در سطح جهانی داشت . ?significant قابل توجهی
 
?impact بهم فشرده ضربت
 
و به روز رسانی بزرگی بود .? سال 2018 ، به روزرسانی ، گوگل نیز تایید کرد . بسیاری از سایت‌ها در سطح جهانی ( در سراسر دسته‌ها و کشورها ) تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند .زمانی که به روز رسانی ها شروع شد ، نوسانات زیادی وجود داشت .به عنوان مثال ، در ماه مارس جنبشی در حرکت بود14 با برخی از مکان‌ها معکوس شده و برخی دیگر نیز تاثیر بیشتری در همین جهت دارند .این یکی از volatile چند هفته من بود . ?
 
?
 
?
 
عکس
 
?
 
3 / 14 ، ما هنوز یک روز به روز رسانی گسترده و گسترده دیگری را به روز کردیم .در ماه آوریل بود ?
 
?
 
16 ، و جنبش در مناطق ، طبقات و کشورها حرکت قابل‌توجهی داشت .در این سری دو قسمتی ، من اولین چیزی را که در مورد روز به روز رسانی الگوریتم ، نظرات گوگل درباره ربط ، تاریخچه پاندا و چرا می‌تواند مهم باشد ، به روز رسانی های مشهور از دسامبر ،سال 2017 و بیشتر .بعد از دو قسمت آن چیزی را که با آوریل دیده بودم می‌پوشانم .به روز رسانی، از جمله surges و قطرات ، ارتباط به روز رسانی مارس ، و افکار من درباره آنچه می‌توانید به عنوان مالک سایت یا SEO انجام دهید.disclaimer سریع :من برای گوگل کار نمی‌کنم .من به الگوریتم رتبه‌بندی هسته گوگل ، بامبو ، پاندا ، یا اشباح ترسناک دسترسی ندارم .من فقط توضیح می‌دهم که چه چیزی را پس از تجزیه و تحلیل بسیاری از سایت‌ها که به روز رسانی های الگوریتم در طول زمان تحت‌تاثیر قرار گرفته‌اند ، و اینکه چگونه آن را با آنچه که با آخرین بروزرسانی های گوگل می‌بینم مقایسه می‌کنم .من به اطلاعات زیادی در سراسر سایت‌ها ، دسته‌ها ، و کشورها دسترسی دارم ، در حالی که پس از دیدن حرکت از این به روز رسانی ها به من کمک می‌کنند .هیچ‌کس دقیقا نمی‌داند که گوگل در حال اصلاح است ، بجز خود مهندسان جستجو . ?
 
مثال‌هایی از حرکات بزرگ . ?
 
اول ، من چند مثال از حرکت دیدم که وقتی در آوریل دیدم ،16 به روز رسانی شد . ?
 
من به مجموعه مجموعه بزرگی از سایت‌ها دسترسی دارم ، و بسیاری از آن‌ها مسائل کیفیتی دارندگذشته ، زمانی که به روز رسانی های بزرگ در حال پخش شدن هستند ، اغلب حرکت زیادی را می‌بینم .علاوه بر این ، همیشه تعدادی از شرکت‌هایی وجود دارند که پس از مشاهده تاثیر به روز رسانی جدید به من کمک می‌کنند .و من همچنین دسته‌بندی‌های مشخصی را ردیابی می‌کنم .براساس این داده‌ها ، در اینجا نمونه‌هایی از تاثیر وجود دارد :سود :افزایش در طول آوریل گوگلافزایش در طول روز به روز رسانیافزایش در طول آوریل گوگلقطرات :در طول ماه آوریلبه‌هنگام‌سازی الگوریتم گوگلبه روزرسانی گوگل در آوریلبه روزرسانی گوگل در آوریلاتصال به روز مارس ??
 
اکنون با ماه مارسسال 2018 ، به روزرسانی ، گوگل نیز تایید کرد .و به روز رسانی بزرگی بود .?
 
16 به روز رسانی شد .من به مجموعه مجموعه بزرگی از سایت‌ها دسترسی دارم ، و بسیاری از آن‌ها مسائل کیفیتی دارندگذشته ، زمانی که به روز رسانی های بزرگ در حال پخش شدن هستند ، اغلب حرکت زیادی را می‌بینم .علاوه بر این ، همیشه تعدادی از شرکت‌هایی وجود دارند که پس از مشاهده تاثیر به روز رسانی جدید به من کمک می‌کنند .و من همچنین دسته‌بندی‌های مشخصی را ردیابی می‌کنم .براساس این داده‌ها ، در اینجا نمونه‌هایی از تاثیر وجود دارد :3 / 7 ، و یا معکوس شد و پایین افتاد .دنی سالیوان تایید کرد که با توضیح آن ، همان نوع به روز رسانی گسترده که در ماه مارس منتشر شد ،7 which که قبلا تحت پاداش بودند .بیشتر درباره این نکته .گوگل تایید می‌کندبه روز رسانی .براساس اظهارات دنی در مورد روز به روز رسانی صفحاتی که تحت پاداش هستند ، جالب بود که برخی از سایت‌ها به سرعت با هم عکس بگیرند4 / 16 به روز رسانی ( بعد از دیدن تاثیر اولیه رویحدس می‌زنم که آن‌ها فقط برای چند هفته پاداش می‌گیرند ؟ما می‌دانیم که الگوریتم گوگل کامل نیست ، و به وضوح تنظیماتی در بعد از ماه مارس وجود داشت .7 .من قبلا این موضوع را با الگوریتم های دیگر به روزرسانی الگوریتم major .بیشتر در مورد معکوس بعدا در پست .همچنین جالب است که دانی وقتی این روز به روز به طور واضح شبیه به تنظیمات سطح سایت است ، ” صفحات ” را بیان می‌کند .به عنوان مثال ، بسیاری از سایت‌ها به طور قابل‌توجهی کاهش پیدا کرده یا به شدت افزایش‌یافته اند.این تاثیر فقط صفحات مشخصی نیست …که به نظر می‌رسد یک تنظیمات سطح محلی باشد .این را وقتی توضیح می‌دهم که توضیحات جان مولر در بخش بعدی را توضیح می‌دهم . ?
 
تاثیر محل و مکان :در ویدیوی hangout hangout از جان مولر سوالی در مورد ماه مارس پرسیده شد ?
 
7 به روز رسانی.او بیش از حد به نوسازی الگوریتم ( که نرمال است ) نگفت ، اما او توضیح داد که به روز رسانی بیشتر مربوط به ارتباط است .وقتی در مورد اینکه چرا سایت‌های خاصی در نظر گرفته می‌شوند، ، جان گفت : ” شاید این مکان‌ها در تصویر کلی وب دیگر دیده نشوند “.و این یک تنظیمات در سطح محلی است .به عنوان مثال ، در واقع گوگل توضیح می‌دهد که سایت شما دیگر به عنوان relevant برای پرس و جوها در دست نیست .در اینجا ویدئوی جان توضیح می‌دهد که این ( در ویدئو ) :حالا ، من باور نمی‌کنم که کل روز به روز ربط داشته باشد .3 / 7 و 7 / 7در واقع ، تقریبا نمی‌تواند براساس داده‌هایی که من به آن‌ها دسترسی دارم و برخی از ضربه‌هایی که من به آن دسترسی دارم ، باشد .. .شما می‌توانید پست من را در ماه مارس بخوانید7 به روز رسانی بیشتر در مورد تمام مشکلات کیفیت که در سرتاسر سایت‌ها دیدم منفی بود .من همچنین سایت‌هایی را پوشش می‌دهم که از نقطه‌نظر کیفیت در حال انجام هستند .بنابراین ، چندین روز به روز رسانی شده بود ، یا هر دو الگوریتم به روزرسانی بیش از تنها مربوط به ارتباط بودند .این یک segue خوب برای بخش بعدی من است .پاندا ؟ارتباط ” پاندا پاندا ” و ” پاندا “اول ، وقتی گوگل چیزی درباره ارتباط می‌گوید ، گوش پاندا به بالا رفت .من ” پاندا ” را در مقایسه با ” پاندا ” بارها در پست‌های خود قرار داده‌ام .این نکته مهمی است که فکر می‌کنم بسیاری از مردم از دست می‌دهند.پاندا ( پیش از پاندا )4.2) همه چیز را در مسیر خود خورد .اگر سایت شما کیفیت پایینی داشته باشد ، بهتر است برای تپه‌ها بدوید و امیدوار باشید که در جنگل بامبو گیر نکنید .برای دیدن یک قطره از یک قطره60 % پس از medieval پاندا از طریق..و بدترین چیزی که دیدم از سایتی بود که پایین افتاده بود .91 % شب .بله ،این مثالی از ” پاندا ” ( پاندا ) است .پاندا ضربهاما این پاندا قرون‌وسطی بود .در طول سال‌ها پاندا تبدیل به یک تحول شد و ما آخرین روز به روز رسانی قدیمی را دیدیم10 / 24 / 14 که من پس از پاندا برداشتم4.1 .بعد از ماه ژوئیه چیزی ندیدیم2015 با پانداخیلی طول نکشید که دیدن چیزی با دوست cute ، سیاه و سفید ، خیلی متفاوت بود .به عنوان مثال ، گوگل توضیح داد که اکنون به آرامی حرکت می‌کند و پیوسته در اینترنت پرسه می‌زند .در یک روز بسیار متفاوت است و تاثیر زیادی در مدت‌زمان بسیار کوتاه دارد .بعد در ژانویه ?
 
در سال 2016 دریافتیم که پاندا بخشی از الگوریتم اصلی رتبه‌بندی گوگل شد .برای هر کسی که پاندا را تعقیب می‌کند می‌توانید به وضوح تغییرات را ببینید .Sites دیگر در حال ضربه زدن نبودند ، تغییرات کمی در طول زمان وجود داشت و پاندا به نظر می‌رسید که تمرکز بیشتری بر ارتباط دارد تا sites که کیفیت پایینی دارند .و بله ، آن کلمه را دوباره بخوانید .من گفتم .در واقع گری Illyes ، در گوگل برخی از چیزهایی را که شاهدش بودیم تایید کرد .گری در طی مصاحبه‌ای با بروس کلی توضیح داد که پاندا به عنوان ” جریمه ” در نظر گرفته نشده است .فقط سعی داشت سایت‌هایی را تنظیم کند که برای پرس و جوی آن‌ها بسیار برجسته بودند .بنابراین روزه‌ای تعطیل شدن60 % به خاطر پاندا رفته بودند ( به همراه آنچه که ” به روز رسانی کیفیت ” نامیده می‌شد ) ، و پاندا بیشتر ارتباط برقرار کردند . ?
 
?
 
این یک ویدیو از گری است که تنظیمات پاندا را توضیح می‌دهد :دلیل اینکه من شما را از این درس تاریخچه پاندا گرفتم این بود که شاید بخواهیم به روز رسانی جدید به عنوان ” معکوس پاندا ” فکر کنیم .سایت‌ها از زمانی که بیشتر از سایر سایت‌ها مرتبط هستند ، سود می‌برند ( که البته به معنای آن است که سایت‌هایی که leapfrogged هستند ) کم‌تر مرتبط هستند .و از آنجا که پاندا بخشی از الگوریتم رتبه‌بندی هسته گوگل است ، تغییراتی که در ماه مارس منتشر شد ،7 ( و حالا آوریل16) می‌تواند ترکیبی از تغییرات باشد که می‌تواند شامل ترفند پاندا باشد .ما به روز رسانی هایی در مورد پاندا در طول مدت طولانی دریافت نکردیم ، اما می‌دانیم که زمانی که به بخشی از الگوریتم اصلی رتبه‌بندی گوگل تبدیل شد .سخت است که مطمئن شوید دقیقا چه اتفاقی در حال رخ دادن است ، اما وقتی که گوگل درباره ” ارتباط ” صحبت می‌کند ، پاندا را فراموش نکنید .شاید به اندازه پاندا هم بد نباشد ، اما هنوز آنجا هست …و به خوبی می‌توانست چند نسخه پیش از آخرین پاندا باشد . ?
 
تست افراد مشهور : به روز رسانی افراد مشهور در دسامبردر دسامبرسال 2017 ، 15 ، 15 وب سایت مشهور شهرت دارد .من یک پست را به زودی پس از اینکه به روز رسانی شده بود ، نوشتم .می‌توانید این سایت‌ها را ببینید که مستقیما با افراد مشهور ارتباط برقرار می‌کنند .تغییرات مرئی بودن جستجو قابل‌توجه بود ، همانطور که می‌توانید در زیر ببینید .وب‌گاه رسمی تام کروز :چارلی شین در طول روز به روز رسانی ها برای سایت رسمی چارلی شین Dropsتام کروز در حین به‌هنگام‌سازی ستاره‌های مشهوردنی سالیوان ، پس از به اشتراک گذاشتن پست من و آنچه اتفاق افتاد، گفت که او آن را به مهندسین جستجو منتقل خواهد کرد .و او …مقدمه‌ای SEOیک گروه ارزیاب کیفیت به سایت من ؟پس از اینکه دنی پست من را به اشتراک گذاشت ، من از آنچه به نظر می‌رسید raters کیفیت در پست وبلاگ من بود ، دچار آشفتگی شدم .آنجا بود26 بازدید از raterlabs.com به مقام معروف من .این اولین باری است که دیدم اتفاق می‌افتد و یک لحظه عجیب بود .من بارها به راهنماهای کیفیت کیفیت ( QRG ) اشاره کردم ، اما هیچ وقت به هیچ وجه درگیر هیچ کدام از آن‌ها نبوده‌ام .در حال حاضر پس از اینکه افراد مشهور به روز رسانی های خود را به روز رسانی کردند ، پست من با کیفیت raters خوانده می‌شد .Cool ، اما خیلی Inception – مثل .بازدید کنندگان کیفیت به GSQi.com مراجعه می‌کنند.اما حدس بزن چه اتفاقی افتاد ؟هیچ چیز تغییر نکرد .سایت‌هایی که تحت‌تاثیر قرار گرفته بودند تحت‌تاثیر قرار گرفتند .بنابراین ، مهندسان اساسا به این گفته بودند که به روز رسانی ها راه را برای چه می‌خواهند .همانطور که در پست خود در مورد روز به روز رسانی اشاره کردم ، بسیاری از این مکان‌های مشهور رسمی وحشتناک بودند .آن‌ها لاغر بودند ، حاوی اطلاعات به روز شده نبودند ، و اساسا برای افراد مشهور در وب placeholders بودند .در طرف دیگر ، سایت‌های دیگری نیز وجود داشت که اطلاعات بیشتری را فراهم می‌کردند ، مانند IMDB ، ویکی‌پدیا و بیشتر .این سایت‌ها در رتبه‌بندی‌ها به بالا پریدند ، در حالی که مکان‌های رسمی مشهور tanked .وقتی از ” جان مولر ” ( update update ) پرسیده شد ، ” جان مولر ” توضیح داد که تنها به این دلیل که آن وب سایت‌های مشهور مشهور بودند به این معنا نبودند که کاربران همیشه می‌خواستند .برای مثال ، کاربران ممکن است در جستجوی اطلاعات عمیق تری باشند که سایت‌های دیگر می‌توانند فراهم کنند.او اساسا می‌گفت که سایت‌های celeb برای جستجوهای خاص مناسب نیستند ( که درست است ) .بنابراین ، ما با آن روز به روز رسانی ارتباط داشتیم .در اینجا ویدئوی جان توضیح می‌دهد که ( در ویدئو ) :به عقب نگاه می‌کنم ، نمی‌دانم آیا این شروع به روز رسانی های جدیدتر مثل ما در ماه مارس بود یا نه .7 و آوریل 7شاید گوگل با آزمایش این رویکرد جدید با دسته‌های خاص شروع کرد .نمی‌دانم این موضوع است یا نه ، اما به روز رسانی به شکل یک نسخه کوچک‌تر از آنچه که حالا می‌بینیم ، بود .این فقط یک نکته جالب است .بازیابی ستاره‌ها :اگر در حال تعجب باشید که آیا هیچ وب سایت معروفی پیدا شده‌است یا خیر .برای مثال ، جاستین تیمبرلیک در اواخر دسامبر سایت خود را مجددا طراحی کرد و در ژانویه به عقب برگشت .این سایت جدید محتوی بسیار قویتری بود و شامل اطلاعات درباره تور جدیدش بود .از آنجا که تور جاستین در حال بالا آمدن بود و به نظر می‌رسید که سایت او بر روی آن تمرکز دارد ، می‌تواند توسط گوگل algos به عنوان بیشتر برای آن پرس و جوها دیده شود .و اگر به روز رسانی ها شبیه به روز رسانی گسترده‌تر باشد ، ممکن است سرنخ‌هایی در مورد اینکه چه کاری می‌توانید انجام دهید ارائه کنید .جاستین تیمبرلیک از آن روز به بعد از روز به روز رسانی ها بهبود پیدا کرد : جاستین تیمبرلیک از روز به روز به روز رسانی مشهور می‌شود .اما صبر کن !مشکلات کیفی هم وجود داشت …ما مارس را می‌شناسیم7 و آوریل 7به روز رسانی های 16 به روز رسانی ها در سطح سایت مشاهده شد .به هر حال به روز رسانی به نظر نمی‌رسید که آن‌ها در حال تنظیم یک نشانی اینترنتی در سایتی باشند که اکنون بیشتر در نظر گرفته شده‌است .ما اصلاحاتی را مشاهده کردیم که برخی وب سایت‌ها به آن فشار می‌اوردند و دیگران به طور معنی‌داری سقوط می‌کردند .وقتی در حال تحلیل سایت‌هایی بودم که هر دو جنبش مثبت و منفی را به خاطر3 / 7 و 7 / 74 / 16 به روز رسانی، به وضوح می‌توانید تعدادی از سایت‌ها را به وضوح ببینید .نه تنها مرتبط ، بلکه برخی از سایت‌های مرتبط در وب برای موضوع موضوع بودند .و وقتی آن‌ها را با جزئیات بیشتر بررسی کنید ، برخی مسائل کیفی وجود دارد .باز هم می‌توانید پست من را بخوانید3 / 7 به روز رسانی در مورد تمام مسایل کیفی که در هنگام تحلیل سایت‌هایی که تحت‌تاثیر منفی قرار گرفته‌اند ، یاد گرفتم .حالا ، من جان را می‌شناسم ، اما مشکلات کیفیت سخت بود .و اگر مسایل کیفیت یک عامل باشند ، به روز رسانی ها به طور کامل بر ارتباط متمرکز نمی‌شوند ، اما در مورد کیفیت هم همینطور.و ” کیفیت ” می‌تواند به معنای چندین چیز باشد، که من در پست‌های قبلی خود در مورد آپدیت های الگوریتم اصلی ، پوشش داده‌ام .به عنوان مثال ، من چندین بار مظنونین معمولی را در هنگام نوشتن در مورد به‌هنگام‌سازی کیفیت پوشش داده‌ام .از محتوای نازک به محتوای کیفی پایین برای تعامل با کیفیت پایین با موانع UX برای تبلیغات تهاجمی و آشوبگر ، اینها مشکلاتی هستند که من در هنگام تحلیل سایت‌ها به طور منفی تحت‌تاثیر بروزرسانی های کیفیت در گذشته قرار گرفتم . ?
 
?
 
اسلاید زیرنمایش SMX غربی در مورد به‌هنگام‌سازی‌های الگوریتم اصلی .مظنونین همیشگی کیفیت پایینو مارس7 و آوریل 716 به روز رسانی تفاوتی نداشت .البته ، برخی سایت‌ها وجود داشت که در آن محتوا به عنوان مکان‌های دیگری که در حال افزایش بودند ، وجود نداشت ، اما من همچنین قدرتمندترین مکان‌ها در یک افت در گوشه‌ای را دیدم .و نمی‌توانید به من بگویید که آن‌ها ربطی به موضوع موضوع ندارند .این دیوونگیه .به عنوان مثال ، در سلامتی ، تغذیه ، تجارت الکترونیکی ، سرگرمی ، اخبار ، دستور العمل‌ها ، وسایل نقلیه ، و چیزهای بیشتری که توسط دیگران در جایگاه قرار می‌گیرند ، وجود دارد .این نکته مهم است که می‌خواستم اطمینان حاصل کنم که صاحبان سایت بر روی تصویر بزرگ تمرکز می‌کنند که شامل کیفیت است.یک یادداشت سریع درباره پیوندها :من می‌دانم که بعضی از مردم فکر می‌کنند که ارتباط می‌تواند بخش مهمی از ماه آوریل باشد16 به روز رسانی.همیشه گفتن این موضوع سخت است ، اما بعد از تجزیه و تحلیل بسیاری از مکان‌های نهفته در ماه‌های مارس و آوریل ، من باور نمی‌کنم این موضوع مورد باشد .برخی از قدرتمندترین نقاط پیوند wise در طول ماه مارس7 و آوریل 716 به روز رسانی.برای مثال ، بازیگران کلیدی در هر جایگاه با میلیون ها لینک ( شامل پیوندهای بسیار قوی از سایت‌های قابل‌اعتماد ) تحت‌تاثیر قرار گرفتند .به نظر من ، من باور نمی‌کنم که لینک‌ها نقش مهمی در اینجا داشته باشند .مثال یک سایت با یک پروفیل لینک قوی به طور منفی تحت‌تاثیر بروزرسانی آوریل قرار گرفته‌است :مجموعه تنظیمات سایت در ماه آوریلبه روز رسانی .معکوس بودنتعدادی از reversals از مارس چطور است ؟در حالی که تحلیلبه روز رسانی ها تعدادی از سایت‌ها را از روز به روز تغییر دادند .دنی نوشت که آوریلبه روز رسانی گسترده دیگری مانند ماه مارسبه روز رسانی شده و می‌توانید به وضوح ارتباط را با سایت‌هایی که معکوس شده‌اند مشاهده کنید .حالا ، لرزه‌ها هیچ چیز جدیدی نیستند .جان مولر ، ” جان مولر ” ، در طول دوران قرون‌وسطی پاندا به من توضیح داد .این زمانی است که گوگل می‌تواند به روز رسانی های بزرگ‌تر را با tweaks کوچک‌تر دنبال کند تا نتایج به اندازه امکان قوی باشد .معنیش اینه که4 / 16 روز به روز رسانی می‌تواند به روزرسانی الگوریتم ادامه دهدبرای مثال ، screenshots زیر را بررسی کنید :از به‌هنگام‌سازی ماه مارس .برگشت در آوریلبرگشت در آوریلو با توجه به ” ارتباط ” ، من حدس می‌زنم که آن سایت‌هایی که به عقب رانده شدند ، کم‌تر مربوط به کمیهفته‌ها ، و بعد دوباره مرتبط شد ؟یا جاهایی که بالا و پایین می‌رفتند و بعد پایین می‌افتادند15 دقیقه شهرت ارتباط و سپس از دست دادن آن ؟دوباره ، من معتقدم که این به روز رسانی ها فقط مربوط به ارتباط نبودند .همانطور که در بخشی از مجموعه دو نمونه‌ای که مثال‌هایی از ضربه را پوشش خواهید داد ، مشاهده کردم ، بسیاری از افراد مظنون را پشت سر آن‌ها دیدم ، از جمله محتوای کم کیفیت، تجربه کم کیفیت کاربر ، پرخاشگری و تبلیغات فریبنده ، موانع UX و بیشتر .اما ( گلن ) به قول معروف هیچ کاری نمی‌کند …نه ، این چیزی نیست که او گفت .او توضیح داد که هیچ مشکلی سریع وجود ندارد که بتوانید به عقب برگردید .این فرق می‌کنه . ?
 
او همچنین توضیح داد که ” تمرکز بر ساخت محتوای عالی ” و ” گذشت زمان ” است که محتوای شما به دیگران بستگی دارد .بنابراین آنجا بنشینید و اگر یک قطره در رتبه‌بندی‌ها دیدید ، هیچ کاری انجام ندهید .IMPROVE ، CONTENT ، UX و غیره . من بیشتر درباره آنچه فکر می‌کنم در دو بخش از این سری انجام می‌دهم ، می‌پردازم .توصیه Google’s پس از مارس و آوریل به روز رسانی می‌شود.خلاصه : یک الگوریتم مهم تغییر قابل‌توجهی ایجاد می‌کند :هر وقت گوگل یک تغییر کلیدی برای الگوریتم اصلی خود ایجاد می‌کند ، می‌توانید تاثیر قابل‌توجهی در سطح جهانی مشاهده کنید .و این دقیقا چیزی است که در ماه مارس اتفاق افتاد7 و آوریل 716 به روز رسانی.و درست مانند روز به روز رسانی های بزرگ دیگر ، برخی سایت‌ها را معکوس کرده‌ایم .از آنجا که الگوریتم رتبه‌بندی اصلی گوگل یک جعبه سیاه است ، گفتن دقیقا آنچه تغییر کرده ، دشوار است ، اما به نظر می‌رسد که ما سرنخ‌هایی داشتیم که منجر به اجرای اولیه ( که در پست خود در بالا پوشش داده بودم ) .یک چیز مطمئن است ، شما نمی‌خواهید که در سمت این به‌هنگام‌سازی‌ها اشتباه کنید .چه ارتباط ، کیفیت ، یا ترکیبی از هر دو، تاثیر در رتبه‌بندی و ترافیک روشن است .در بخشی از مجموعه من ، نگاهی دقیق‌تر به تاثیر ماه آوریل می‌اندازم16 به روز رسانی، از جمله آنچه که فکر می‌کنم صاحبان سایت و SEOs می‌توانند انجام دهند اگر محل آن‌ها leapfrogged باشد .امیدوارم به زودی آن پست را منتشر کنم .دقت کنید . ?
https://pedramseo.ir/آخرین-الگوریتم/


لیست کل یادداشت های این وبلاگ