سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پر ارزش ترین مردم، دانشمندترین و کم ارزش ترین مردم، نادان ترینایشان اند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
پنج شنبه 97 مهر 19 , ساعت 1:29 عصر

شیشه رنگی های بین کابینت را میتوان در رنگ های گوناگون به کار برد که توانایی سکوریت شدن و ضد حرارت شدن را برخوردار هستند و حتی حرارت شعله مستقیم را تا 600درجه سانتیگراد تحمل می نمایند.

امرزه دامنه دکوراسیون داخلی به شدت گسترش یافته و با مدرن شدن دنیای کنونی شاخه شیشه رنگی دکوراتیو در میان عامه مردم جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است . امروزه طراحان دکوراسیون داخلی در پروژه های عملی, همراه متخصصانی چون معماران, مهندسان و مدیران ساخت وساز فعالیت میکنند .  این متخصصان نه تنها برنامه ریزی وطراحی ساختمان ها وبناهای عمومی ,تجاری, تفریحی ومسکونی را انجام میدهند, بلکه در زمینه مدیریت پیاده سازی چنین پروژه هایی نیز آموزش دیده و مسؤلیت انجام آنها را به عهده دارند.? 

شیشه رنگی های بین کابینت را میتوان در رنگ های گوناگون به کار برد که توانایی سکوریت شدن و ضد حرارت شدن را برخوردار هستند و حتی حرارت شعله مستقیم را تا 600درجه سانتیگراد تحمل می نمایند.

امرزه دامنه دکوراسیون داخلی به شدت گسترش یافته و با مدرن شدن دنیای کنونی شاخه شیشه رنگی دکوراتیو در میان عامه مردم جایگاه ویژه ای به خود اختصاص داده است . امروزه طراحان دکوراسیون داخلی در پروژه های عملی, همراه متخصصانی چون معماران, مهندسان و مدیران ساخت وساز فعالیت میکنند .  این متخصصان نه تنها برنامه ریزی وطراحی ساختمان ها وبناهای عمومی ,تجاری, تفریحی ومسکونی را انجام میدهند, بلکه در زمینه مدیریت پیاده سازی چنین پروژه هایی نیز آموزش دیده و مسؤلیت انجام آنها را به عهده دارند.

شیشه رنگی دیوارپوش

در شیشه رنگی دیوارپوش ?برتری های زیادی موجود است از جمله وزن ?کم، ضدخش ?هستند، ?مصرف نقطه های روشن ال ای دی و تعبیه و نصب خیلی آسان و سریعتر که انتخاب مستری را آسان می کند.
زیبایی رنگینی به دیوارها می بخشند و جذابیت و ?تنوع فضا را زیاد می کنند. این شیشه رنگی ها ضمانت نامه ?دارند و از مطمئن ترین کالاهای  روپایی به روز می باشند و محصولی لوکس و مدرن ?شمرده می شوند. رنگ های مختلف این شیشه رنگی ها هم نظیر سایر شیشه رنگی ها بالاست. ??

 

 

نصب شیشه رنگی برای نماهای فریم لس و فیس کپ

نماهای فریم لس و فیس کپ شیشه رنگی بیشتر در پروژه های اداری و تجاری مورد توجه قرار می گیرد. در این سیستم پروفیل های آلومینیومی (عمودی و افقی) بر اساس ارتفاع ساختمان، ابعاد شیشه رنگی ها (وزن) و فشار باد محاسبه و انتخاب می گردد.

با استفاده از پروفیل های ذکر شده شبکه های آلومینیومی ایجاد و توسط براکتها به ساختمان متصل می گردند و سپس شیشه رنگی ها و بازشوها در محل های مورد نظر نصب و سیستم آب بندی می گردد.

در نماهای فریم لس شیشه رنگی ها با فاصله بسیار کم (در حد 10 میلی متر) کنار هم قرار می گیرند ولی در سیستم فیس کپ حدفاصل بین شیشه رنگی ها توسط درپوش ها با ابعاد و اشکال مختلف پوشانده می شود.

نمای فریم لس یا بدون قاب

ارائه مدولاسیون بر اساس طرح اولیه و محاسبه ضریب های موثر در پایداری سازه

مجهز به درپوش های دکوراتیو جهت نمای زیباتر

قابلیت ساخت به صورت ترمال بریک، ساده، دوکی و …

مجهز به سیستم تخلیه هوا و آب باران

امکان نصب شیشه رنگی با ضخامت های مختلف

مجهز به لاستیک های EPDM برای مقاومت بالاتر

نصب آسان و کاربردی

قابلیت استفاده به صورت المان سازه ای

استفاده از این نوع شیشه رنگی نما نیازی به زیرسازی پشتیبانی خود  ندارد و تنوع رنگی نامحدودی دارد

این سیستم در برابر تنش های قائم و جانبی از قبیل باد، زلزله و تکان های شدید کاملا ناپایدار است و زیبایی فوق العاده و منحصر به فرد این سازه در نما امتیاز نهایی آن است

ایزولاسیون حرارتی و صوتی ساختمان

طراحی زیبا و استاتیکی این سیستم نمای شیشه رنگی به همراه عدم استفاده از پیچ و پرچ در مونتاژ و طراحی بازشوی مخفی در این سیستم علاوه بر زیبایی و دید بسیار عالی باعث بالا رفتن ضریب مقاومت، آببندی و هوابندی این سیستم شده است .

در طراحی پروفیل های این سیستم مباحث مربوط به زلزله، باد و محاسبات استاتیکی رعایت شده و جهت بالا بردن کیفیت محصول از اتصالات کلیپسی به جای پیچ و پرچ استفاده می شود .

نمای شیشه رنگی کرتین وال

این نوع نما از نمای شیشه رنگی ای به دو مدل روکوب و لامل تقسیم میشود، در مدل روکوب دار ابتدا شبکه بندی سطح نما با سازه های سبک و یا نیمه سنگین فلزی به صورت کامل زیرسازی میشود . سپس پروفیل های روکوب به همراه شیشه رنگی بر روی شبکه بندی سوار می گردند.

وجود لاستیک های آببندی و هوابندی در اطراف پروفیل های روکوب ورود آب و هوا را به داخل غیر ممکن می سازد. در مدل لامل به دلیل اینکه سطح مقطع پروفیل آلومینیومی بزرگ است از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل احتیاجی به شبکه بندی فلزی نما جهت زیر سازی نمیباشد و خود پروفیل های آلومینیومی به وسیله پلیت که با پیچ های لوبیایی داخل آن قابل رگلاژ میباشد به ساختمان متصل میگردد.

نکته مهم اینکه هر دو مدل از نمای بیرون به یک شکل و ترکیب دیده می شود. عمده ترین مزایای انحصاری سیستم نمای شیشه رنگی ای لامل عبارتند از بهره گیری از بالاترین نوآوری و تکنولوژی در اتصالات پروفیل ها به یکدیگر(T-cleats)، آببندی صحیح و اصولی سیستم با استفاده از انواع واشرهای مخصوص از جنسEPDM ، پیش بینی مناسب انبساط و انقباض پروفیل ها، هدایت آبهای حاصل از تعریق شیشه ها به وسیله کانال های مخصوص دریناژ از لامل های افقی به لامل های عمودی و سپس خروج از نما توسط قطعه مخصوص آبریز استفاده از تکیه گاه خاص جهت نشیمنگاه شیشه ها و واشرکشی مخصوص که در برابر فشارهای جانبی ساختمان از شیشه محافظت میکند.

استفاده از قطعه های مخصوص Fiming Bracket جهت اتصال پروفیل های نما به سازه که افزایش سرعت نصب و استحکام بالای اتصال را به ارمغان می آورد. تنها نقطه ضعف این سیستم نسبت به سیستم فریم لس، نمایان و قابل تشخیص بودن فریم های بازشو در نمای ساختمان است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ