سفارش تبلیغ
صبا ویژن
حکیم، پرسنده را شفا می دهد و فضیلتها را می بخشد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 97 مهر 19 , ساعت 1:29 عصر

تعمیرات سامسونگ به کدام نمایندگی شرایط گارانتی نمایندگی تعمیرات سامسونگ، همه تولیدات شرکت سامسونگ بر مبنای مقررات کارخانه سازنده مشمول خدمات پس از فروش است. عهده دار این کار به منظور انواع لوازم خانگی مورد استفاده در خانه نمایندگی تعمیرات سامسونگ است. 

 برای استفاده از خدمات پس از فروش مشتریان می توانید با شماره تلفن مرکزی خدمات پس از فروش سامسونگ و یا شماره های نوشته شده در کارت گارانتی تماس بگیرید و یا با داشتن برگه گارانتی معتبر و شناسنامه ماشین ایراد دارد به هر یک از نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش سامسونگ در سراسر کشور مراجعه نمایید تا از تسهیلات گارانتی محصولات شرکت سامسونگ بهره مند شوید.

قوانین و شرایط گارانتی

1 – گارانتی هایی که برچسب هولوگرام نداشته باشند اعتباری نیز نخواهند داشت.

2 – خدمات گارانتی شامل تعمیر یا سرویس ماشین و ارائه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر است.

3 – ماشین هایی مشمول گارانتی می باشند که دارای برگ گارانتی باشند. گفتنی است که برای استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگه گارانتی الزامی است.

4 – خدمات پس از فروش تنها در نمایندگی های خدمات مجاز معرفی شده ارائه می شود.

5 – بیشترین زمان پوشش خدمات پس از فروش در لوازم خانگی  18 ماه از تاریخ خرید (با ارائه فاکتور رسمی نمایندگی) است. تاریخ تولید محصول بر روی کارت شناسایی ماشین نوشته شده است.

6- لوازم و تجهیزات ماشین های لوازم خانگی که مشمول گارانتی نیستند عبارتند از :

– همه وسایل و تجهیزات جانبی (Accessory)
– بدنه
– لوازم تزیینی و داخلی و جانبی
– قفسه ها
– باطری ها
– دستگاه کنترل از راه دور
– فیلتر برس و پاکت جاروهای برقی
– بلندگوی دستگاه های صوتی

* – گارانتی خاص: کمپرسور یخچال فریزرها دارای سه سال و نیم و کمپروسور کولرهای گازی دارای پنج سال گارانتی هستند.

گارانتی در شرایط زیر قابل اجرا نمی باشد:

الف- آسیب های براثر حمل ونقل، نوسانات برق، آتش سوزی، رعد و برق، حوادث طبیعی ،ضربه و استفاده نادرست و یا بی توجهی به موارد ایمنی
به راهنمای نوشته شده در دفترچه راهنمای ماشین دقت کنید.

ب- ماشین هایی که دستکاری شوند و یا به وسیله افراد یا تعمیرکاران غیر نمایندگی مجاز سامسونگ سرویس شوند خدمات تعلق نمی گیرد.

ت- هر نوع دستکاری و یا صدمه در برگه گارانتی یا هولوگرام آن برچسب سریال و یا شناسنامه و ویژگی های ماشین که باعث خدشه در عملکرد دستگاه شود نیز مشمول گارانتی نمی باشد.

شماره های تماس با نمایندگی تعمیرات سامسونگ

شما می توانید در تهران به نمایندگی تعمیرات سامسونگ سرویسکو امین حضور یا نمایندگی تعمیرات سامسونگ ریپیر مراجعه کنید. در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات اقدام می شود.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ