سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون سختى به نهایت رسد ، گشایش در رسد ، و چون حلقه‏هاى بلا سخت به هم آید ، آسایش در آید . [نهج البلاغه]
 
چهارشنبه 96 آبان 24 , ساعت 2:5 عصر

 نسل تازه لباسشویی های فلکس واش سامسونگ، به آخرین فناوری های روز دنیا مجهز شده اند. در این نسل از لباسشویی های سامسونگ، دو واشر جداگانه تعبیه شده که به مصرف کننده فرصت می دهند تا دو مدل مختلف لباس را در دو دما و چرخه متفاوت اما به صورت همزمان شستشو بدهید.

شستن لباس ها در لباسشویی سامسونگ

فلکس واش های جدید سامسونگ طوری طراحی شده اند که لباس های نازک تر را با دقت زیادی خشک می کنند. حسگر خشک کن لباسشویی تازه سامسونگ طوری تنظیم می شوند که زمان و دمای مورد نیاز جهت خشک کردن کامل لباس ها را بهبود می بخشند و به صورت خودکار خاموش می شوند تا دما، صدمه ای به لباس ها نزند. ادامه مطلب...

یکشنبه 96 آبان 21 , ساعت 1:58 عصر

شستشوی لباس از آن کارهای ضروری است که تمامی هم ندارد. هنوز چند دقیقه‌ نیست که لباس‌های کثیف را داخل ماشین لباسشویی ریخته و آن را روشن کرده‌اید که پسرتان با لباس گل‌آلود از تمرین فوتبال برمی‌گردد. انگار این سبد لباس‌ها خیال خالی شدن ندارد. برای این چند تکه لباس هم که نمی‌شود یک بار دیگر ماشین را روشن کرد. پس باید حداقل چند روزی داخل سبد بمانند تا به اندازه کافی لباس کثیف جمع شود. 

اما شرکت سامسونگ برای این مشکل بسیار معمول، یک راه حل نوآورانه دارد. یک در مخصوص برای اضافه کردن چند تکه لباس در میانه چرخه شستشو. این در کوچک که بالای در اصلی ماشین‌های لباسشویی ادواش سامسونگ قرار گرفته به شما این امکان را می‌دهد تا در زمان‌هایی معین از چرخه شستشو، لباس های جامانده را به ماشین اضافه کنید. با این قابلیت ادواش دیگر لازم نیست لباس فوتبال پسرتان چند روزی مهمان سبد باشد. 

 

ادامه مطلب...

پنج شنبه 96 آبان 18 , ساعت 4:35 عصر

در این مطلب از سری مطالبی که در مورد انواع لوازم خانگی سامسونگ در وب سایت به آن ها پرداخته ایم , قصد داریم تا بیشتر با قطعات یخچال های ساید بای ساید سامسونگ آشنا شویم که اگر زمانی شکلی برای یخچالتان پیش آمد شما خودتان کمی با قطعات و قسمت های مختلف یخچال ساید بای ساید سامسونگ آشنا باشید , البته برای بهتر است برای تعمیرات یخچالتان با متخصصان این حوزه تماس بگیرید و کار را به افراد متخصص بسپارید .

 

در ادامه ی این مطلب با قسمت های مختلف و اجزای مکانیکی یخچال ساید بای ساید سامسونگ آشنا می شویم :

ادامه مطلب...

یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 12:44 عصر

نمک ظرفشویی چه کاری می کند؟ نمک استفاده های گوناگونی دارد با نمک می توانید مایعات ریخته شده بر روی لباس های خودتان را تمیز کنید یا با نمک می توانید عمر ماشین ظرفشویی خود را افزایش بدهید. استفاده از نمک در ظرفشویی یک ماده بسیار مهم است.

 

چرا ماشین ظرفشویی به نمک نیاز دارد؟

دلیل استفاده از نمک در ظرفشویی خیلی خیلی ساده است. همه ظرفشویی ها دارای آب صاف کن هستند، برای اینکه همه لکه های ظرف های شما پاک شوند نیاز به آب نرم دارید. اگر آب مصرفی شما دارای کلیسم و منیزیم زیادی باشد، آب مصرفی شما جزء آب سخت است و این آب نمی تواند رسوب های کلسیم دار را از روی ظروف و وسایل شما بزداید و رسوب های آهکی بر روی ظرف ها باقی می مانند.

آب صاف کن یا آب نرم همه این رسوبات را از روی ظروف شما می زداید و از بین می برد و سطحی کاملا پاک و تمیز به شما تحویل می دهد. ادامه مطلب...

یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 12:44 عصر

تعمیر صدای بلند یخچال فریزر ، برخی زمان ها از یخچال فریزر صداهای ناهنجاری به گوش می رسد، برخی از این صداها طبیعی هستند و به زودی برطرف می شوند ولی برخی از آنها غیرعادی هستند و نیاز به تعمیر دارند. در این نوشته به موارد رایجی اشاره می کنیم که باعث صدای بلند در یخچال فریزر می شوند.

  ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ