سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دوستیِ دنیای پست را از قلبم برکَن که از آنچه نزد توست، باز می دارد و مانع جستجوی وسیله رسیدن به تو می گردد و نزدیک شدن به تو را از یاد می بَرَد. [امام سجّاد علیه السلام ـ در دعایش ـ]
 
دوشنبه 96 بهمن 16 , ساعت 2:30 عصر

با قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ بیشتر آشنا شوید بخش دوم , لباسشویی های خودکار در مدل های مختلف ساخته می گردند که از آن جمله می توان به ماشین تمام خودکار که مخزن آن روی محور افقی سوار است و به آن مدل یوغی می گویند و همینطور ماشینی که مخزن آن روی محور عمودی قرار گرفته, چرخان عمودی نامیده می شود اشاره کرد. 

 

  ادامه مطلب...

شنبه 96 بهمن 7 , ساعت 8:28 عصر

با قطعات ماشین لباسشویی سامسونگ بیشتر آشنا شوید , لباسشویی های خودکار در مدل های مختلف ساخته می گردند که از آن جمله می توان به ماشین تمام خودکار که مخزن آن روی محور افقی سوار است و به آن مدل یوغی می گویند و همینطور ماشینی که مخزن آن روی محور عمودی قرار گرفته, چرخان عمودی نامیده می شود اشاره کرد.

   ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 بهمن 4 , ساعت 1:4 عصر

چه زمانی نیاز به یک لباسشویی جدید دارید؟ از آن جایی که بسیاری از افراد تعمیرکارهای ماهری نیستند، نمی‌توانند زمان دقیقی برای تعمیرات لباسشویی و مراجعه به یک تعمیرکار تعیین کنند. با کمک شش علامت زیر می‌ توانید از یک خرابی احتمالی اجتناب کنید، و با صرفه جویی برای خرید یک ماشین لباسشویی تازه، پول خود را صرف تعمیرات بی فایده نکنید.

سه شنبه 96 بهمن 3 , ساعت 3:22 عصر

شرکت سامسونگ یکی از مهمترین برندهای لوازم برقی خانگی است که در عرصه تولیدات، تنوع زیادی دارد. مهمترین ویژگی بارز این برند در تولید لوازم خانگی، تکیه بر آخرین تکنولوژی های روز دنیا برای ساخت وسایل برقی است.همین امر سبب شده است که لوازم خانگی سامسونگ محبوبیت زیادی در میان مردم داشته باشند. در این مورد می توان به تحولات اخیر برند سامسونگ در تولید یخچال اشاره نمود.

شرکت سامسونگ در تولید یخچال، فریزر و ساید بای ساید، سعی دارد تولیدات خود را با آخرین دستاوردهای جهانی وفق دهد تا علاوه بر افزایش کارایی وسایل، محبوبیت تولیدات خود را در میان مردم بیشتر نماید و با این کار، اعتبار سامسونگ در میان برندهای رقیب، بیشتر خواهد شد. در این مقاله ما قصد داریم شما را از آخرین تحولات یخچال های سامسونگ آشنا کنیم:

 

 

  ادامه مطلب...

دوشنبه 96 بهمن 2 , ساعت 6:49 عصر

در تعمیر ظرفشویی سامسونگ به چه نکاتی باید توجه کرد؟ تعمیرات لوازم خانگی همواره یکی از بزرگترین دلمشغولی های استفاده کننده ها است. در حال حاضر چارچوب درونی خیلی از لوازم خانگی پیشرفته شده است و با آزمون و خطا نمی توان به عیب ها پیش آمده پی برد. برای همین باید نکته های جزئی تری را درباره آنها بدانیم. در این نوشته به نکته هایی مفیدی برای تعمیرات ظرفشویی سامسونگ پرداخته ایم.

  ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ