سفارش تبلیغ
صبا ویژن
با اندرزهاست که غفلت زدوده می شود [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 96 دی 30 , ساعت 5:52 عصر

سامسونگ در تولید لوازم خانگی و به ویژه ماشین های لباسشویی از پیشرفته ترین تکنولوژی ها استفاده می کند. به این ترتیب توانسته است راحتی و آرامش بیشتری را برای کاربران لوازم خانگی سامسونگ فراهم کند.

  

مثلا در برخی از مدل های جدید ماشین لباسشویی سامسونگ، کشویی که مخصوص مواد شوینده و ضدعفونی کننده باشد وجود ندارد. در عوض، کافی است تا محفظه پخش کننده داخلی را از مواد پاک کننده و یا نرم کننده پر کنید. ماشین نیز بر اساس وزن لباسی که به داخل آن ریخته شده ، مقدار مناسبی از شوینده را مصرف می کند.

ماشین لباسشویی نمایندگی مجاز سامسونگ می تواند این مواد پاک کننده را تا حدود یک ماه نیز نگه دارد. این بدان معناست که اغلب مواقع می توانید فقط لباس ها را به داخل ماشین بیندازید و نیازی به ریختن مواد پاک کننده ندارید.

بیشتر ماشین های لباسشویی تعمیرگاه مجاز سامسونگ با استفاده از موبایل (اندروید یا iOS) و بر روی شبکه وای فای یا اینترنت، قابل کنترل می باشند.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

برای نمونه می توانید نمایندگی مجاز سامسونگ لباس های خود را درون ماشین بریزید و آن را طوری تنظیم کنید که پیش از بازگشت شما به خانه روشن شود. به این ترتیب لباس های شما تا ساعت های طولانی به صورت مرطوب در ماشین باقی نمی ماند.

این نرم افزار تعمیرگاه مرکزی سامسونگ به شما می گوید که چه مدت از زمان فعالیت ماشین باقی مانده و آیا الان نیازی به بلند شدن و آویختن لباس ها دارید یا نه.

این دسته از تعمیرات لباسشویی سامسونگ، حتی 10 کیلوگرم لباس را نیز با کیفیت بالایی شستشو می دهند و مصرف انرژی آنها نیز زیاد نمی باشد.

نمایندگی تعمیرات سامسونگ در تهران بهترین و قابل اعتمادترین انتخاب برای دریافت خدمات پس از فروش سامسونگ و تعمیر ماشین لباسشویی سامسونگ است. این نمایندگی با دارا بودن ده ها متخصص حرفه ای و با تجربه در سراسر تهران و ضمانت خدمات ارائه شده بهترین انتخاب شما برای نمایندگی رسمی سامسونگ شما است. اهمیتی ندارد که ماشین لباسشویی شما دارای چه مدلی است چون متخصصان نمایندگی تعمیرات لباسشویی سامسونگ در تهران همه مدل های مختلف ماشین لباسشویی سامسونگ را تعمیر می کنند.سیستم سرویس دهی تعمیرگاه مرکزی سامسونگ نزدیکترین کارشناس و تکنیسین را برای تعمیر در زمانی که شما مشخص کنید به محل سکونت شما اعزام می کند تا در سریعترین زمان ممکن مشکل شما را رفع کنند.

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ


چهارشنبه 96 دی 27 , ساعت 11:19 عصر

عیب یابی هوشمند ماشین های لباسشویی سامسونگ , سیستم عیب یابی هوشمند (Smart Check) موارد ایرادی ماشین لباسشویی را تشخیص داده و راهکارهایی ساده برای برطرف کردن آنها با کمک برنامه تلفن های هوشمند به شما ارائه می دهد که در زمان و هزنیه های تعمیراتی شما صرفه جویی می شود. 

ایراد یابی آسان با سیستم هوشمند لباسشویی سامسونگ

سیستم عیب یابی اتوماتیک (Smart Check ) موارد ایرادی ماشین لباسشویی را تشخیص داده و راهکارهایی ساده برای برطرف کردن آنها با کمک برنامه تلفن های هوشمند به شما ارائه می دهد که در زمان و هزنیه های تعمیراتی شما صرفه جویی می شود و مشکل مربوط به زنگ زدن به نمایندگی تعمیرات سامسونگ را از سرتان باز می کند.

این سیستم کاری می‌کند تا با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند بتوانید از مشکل پیش آمده برای ماشین لباسشویی مطلع شوید. با استفاده از این عیب‌یاب می‌توانید اشکالات احتمالی به وجود آمده برای ماشین لباسشویی را در مراحل اولیه تشخیص دهید و نسبت به رفع عامل مشکل‌زا اقدام کنید.

ادامه مطلب...


لیست کل یادداشت های این وبلاگ