سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر کس دانشش را افزود ولی زهدش را نیفزود، جز دوری از خدا نیفزوده است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
شنبه 96 مهر 22 , ساعت 4:43 عصر

نمایندگی تعمیرات سامسونگ

در صورتی که ماشین ظرفشویی شما در روشن شدن مشکل دارد، اولین کاری که باید بکنید این است که پریزهای برق ظرفشویی را بررسی کنید و اط وصل بودن آنها به برق اطمینان حاصل کنید. اگر پریزها به صورت دوشاخه و از نوع پریزهای GFI است، بررسی کنید تا جرقه نزده باشند.

 

اگر مشکل از جرقه زدن پریزهای GFI باشد آنها را دوباره تنظیم کنید. برای اطمینان دستگاه را کاملا از برق جدا کنید و پریزهای برق را با دستگاه دیگری تست کنید تا از صحت برق رسانی به پریزها مطمئن شوید.

 

در صورتی که دستگاه ظرفشویی شما کاملا به برق متصل است و مشکلی در برق رسانی ندارد و GFI نیز جرقه ای نزده، کلید برق را چک کنید و از جرقه نزدن آن و از نحوه قرارگیری درست آن بر روی دیوار مطمئن شوید.

 

خدمات پس از فروش سامسونگ 

شرکت سامسونگ

اگر با این کارها باز ماشین ظرفشویی شما کار نکرد، مشکل از جای دیگری است. شاید میکروسوئیچ در ظرفشویی شما درست کار نمی کند، میکروسوئیچ در ظرفشویی یا همان قفل در یا میکروسوئیج قفل در، یک ابزار ایمنی در ظرفشویی است که اگر درب دستگاه باز باشد نمی گذارد تا ماشین به کار افتد. میکرو سوئیچ در درون پنل درب قرار دارد. برای فهمیدن اینکه میکرو سوئیچ درب درست کار می کند، کنترل پنل را از آن جدا کرده و میکروسوئیچ درب را دوباره جا بیندازید و بعد آن را تست کنید.

 

باز ماشین ظرفشویی شما کار نمی کند؟ این دفعه شاید مشکل از فیوز حرارتی باشد. فیوز حرارتی به گونه ای ساخته شده که در صورت داغ بودن دستگاه، از جای خود بیرون می آید. بررسی کنید که آیا فیور حرارتی ظرفشویی پریده یا نه، در صورتی که پریده باید آن را جدا و عوض کنید تا ماشین ظرفشوی روشن شود. بیشتر فیوزهای حرارتی در بخش کنترل پنل قرار دارند. برای فهمیدن اینکه فیوز حرارتی درست کار می کند، کنترل پنل را از آن جدا کرده و فیوز را دوباره جا بیندازید و بعد آن را برای اتصال تست کنید.

 

در برخی مواقع احتمال دارد چفت در ظرفشویی خراب باشد. بخشی از در ظرفشویی که آن را محکم می بندد چفت در است. بیشتر چفت ها از جنش پلاستیک هستند. در صورتی که این چفت بشکند یا ترک بردارد، درب به درستی بسته نخواهد شد و ماشین هم روشن نمی شود. پس از سالم بودن چفت درب مطمئن شوید.

 

مورد دیگری که باعث روشن نشدن ظرفشویی می شود مربوط به ایراددار بودن برد کنترل اصلی است. برد کنترل ظرفشویی، برق همه قسمت های ماشین را تامین می کند. در صورتی که همه موارد بالا را امتحان کردید و باز ظرفشویی شما روشن نشد احتمالا مشکل از برد کنترل اصلی ماشین تان است. برای برطرف کردن ایراد باید برد کنترل توسط تعمیرگاه مجاز سامسونگ  تعویض شود.

 

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ



لیست کل یادداشت های این وبلاگ