سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند، انگشت نما شدن در عبادت و انگشت نماشدن در برابر مردم را ناخوش می دارد . [امام رضا علیه السلام]
 
شنبه 96 مرداد 28 , ساعت 4:50 عصر

شرکت سامسونگ اثر بسیار قابل توجهی در پیشرفت اقتصاد، سیاست، فرهنگ و رسانه های کره جنوبی داشته و کمپانی های تحت نظرش تقریبا یک پنجم کل صادرات کشور کره جنوبی را شامل می شوند. درآمد سامسونگ تقریبا برابر 17? از تولید ناخالص داخلی کره جنوبی می باشد که بیشتر از 1082 میلیارد دلار تخمین زده می شود درآمد سامسونگ گروپ در سال 2012 به بیشتر از 265 میلیارد دلار رسید و در سال 2013 توانست سودش را 30 میلیارد دلاری کند. این شرکت با دارایی 590 میلیارد دلار (256 میلیارد دلار نقد)، بیش از 427 هزار کارمند در همه جای دنیا دارد. خدمات پس از فروش سامسونگ که شامل دستگاه های مختلف این برند معروف نظیر مایکروفر (ماکروفر، ماکروویو)، ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال فریزر، ساید بای ساید، جارو برقی، اجاق گاز و غیره می باشد به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات پس از فروش است. نمایندگی ما برای ارائه خدمات پس از فروش روز تعطیلی ندارد و همه روز و در همه ساعات شبانه روز در خدمت شما عزیزان می باشد.

ویژگی های خدمات پس از فروش سامسونگ

نمایندگی تعمیرات سامسونگ امتیازات ویژه ای را برای کالاهای شرکت سامسونگ در نظر گرفته است به صورتی که در کمتر از 20 ساعت تعمیرات و همه کارهای مربوط به آن را انجام می دهد و همه این کارها با مراجعه به منزل شما انجام می گردد و نیازی نیست تا شما کالاها و محصولات سامسونگ خود را به نمایندگی حمل کنید تا هزینه اضافی برای تان داشته باشد و اگر بعد از بررسی و ارزیابی های لازم مشاهده شود که قطعه های محصولات سامسونگ نیاز به تعویض و یا تعمیر دارند با قطعه اورحینال و اصل قطعات ال. جی تعویض می گردند همچنین تمام قطعه ها و کالاهایی که توسط سامسونگ به بازار عرضه شده اند در نمایندگی ما دارای گارانتی کتبی 36 ماه هستند پس تا سه سال شما نباید نگران خرابی و یا تعویض این قطعات باشید. فقط به محض اینکه مورد نقضی در قطعه ها و محصولات سامسونگ مشاهده نمودید هر چه سریعتر با همکاران ما تماس بگیرید و به منظور تعمیر با نمایندگی تعمیرات سامسونگ. و تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ. با یکی از نمایندگی های ما تماس بگیرید. ما نمی گذاریم شما حتی یک روز نیز از بایت عدم استفاده از محصولات سامسونگ در تنگنا باشید. خدمات پس از فروش سامسونگ، شامل ماشین لباسشویی و ظرفشویی سامسونگ. بدون تعطیلی، تعمیرات و نگهداری لوازم خانگی سامسونگ، قطعه های اصلی ، 36 ماه ضمانت کتبی را به همه متقاضیان و استفاده کنندگان محصولات سامسونگ ارائه می دهد. خدمات پس از فروش سامسونگ ماشین لباسشویی و ظرفشویی سامسونگ، تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ، لطفا از طریق شماره تماس های ذکر شده در قسمت تماس با ما پایین صفحه یا منوی بالای صفحه با ما تماس بگیرید. خدمات پس از فروش سامسونگ بعنوان تعمیرگاه و نمایندگی مجاز لوازم خانگی سامسونگ در ایران و با سالها سابقه کاری موفق در عرصه تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ و همینطور ماشین لباسشویی و... با آسودگی کامل تعمیر ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را به تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ در ایران به ما بسپارید و مطمئن باشید که با تمام وجود پاسخ اطمینان شما را خواهیم داد.

گارانتی محصولات در هنگام ارائه خدمات پس از فروش سامسونگ

احتمالا عنوان نمایندگی تعمیرات سامسونگ یا خدمات پس از فروش سامسونگ کلمه ای باشد که بسیاری از اشخاص آن را جستجو کنند اما باید به این نکته نیز توجه شود که این مورد و بهره گیری از خدمات نمایندگی و خدمات پس از فروش برای محصولاتی می باشد که دارای گارانتی می باشند اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش سامسونگ تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ غالبا آنها را قبول نمی کنند اما جای نگرانی نیست چرا که مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ هستند که می توانند این قضیه را برطرف نمایند. شرکت ما به عنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما می باشد. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نمی باشد. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گردید.

منبع: خدمات پس از فروش



لیست کل یادداشت های این وبلاگ