سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش دو گونه است : در طبیعت سرشته ، و به گوش هشته ، و به گوش هشته سود ندهد اگر در طبیعت سرشته نبود . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 12:44 عصر

نمک ظرفشویی چه کاری می کند؟ نمک استفاده های گوناگونی دارد با نمک می توانید مایعات ریخته شده بر روی لباس های خودتان را تمیز کنید یا با نمک می توانید عمر ماشین ظرفشویی خود را افزایش بدهید. استفاده از نمک در ظرفشویی یک ماده بسیار مهم است.

 

چرا ماشین ظرفشویی به نمک نیاز دارد؟

دلیل استفاده از نمک در ظرفشویی خیلی خیلی ساده است. همه ظرفشویی ها دارای آب صاف کن هستند، برای اینکه همه لکه های ظرف های شما پاک شوند نیاز به آب نرم دارید. اگر آب مصرفی شما دارای کلیسم و منیزیم زیادی باشد، آب مصرفی شما جزء آب سخت است و این آب نمی تواند رسوب های کلسیم دار را از روی ظروف و وسایل شما بزداید و رسوب های آهکی بر روی ظرف ها باقی می مانند.

آب صاف کن یا آب نرم همه این رسوبات را از روی ظروف شما می زداید و از بین می برد و سطحی کاملا پاک و تمیز به شما تحویل می دهد.

چطور آب نرم در ظرفشویی کار می کند؟

آب صاف کن یا آب نرم هیچ رسوبی را روی ظرف های شما نمی گذارد و همه رسوبات آهکی را از آنها پاکیزه می کند. آب نرم دارای رزین های یونی است که با آنها را با منیزم و کلیسم جایگزین می کند.

بعد از جایگیزینی رزین ها کاملا همه جا را می گیرند و در واقع به حد اشباع می رسند و دوباره خودشان را بازسازی می کنند. همه این کارها به کمک نمک ماشین ظرفشویی صورت می گیرد که به نمک بازسازی کننده نیز معروف است.

هر چه آب ورودی شما به ظرفشویی سخت باشد، نیاز به نمک بازسازی کننده زیادی در ظرفشویی دارید.

در بسیاری از موارد، سختی آب برای ظرفشویی در موقع نصب ظرفشویی تنظیم می شود.

نمک ماشین ظرفشویی باید خالص باشد

کمترین نمک ظرفشویی باید 99.5% دارای NACI باشد. بنابراین درصورتی که می خواهید از عملکرد ظرفشویی کاملا مطمئن شوید از نمک تصفیه شده برای ظرفشویی خود استفاده کنید.

تعمیرگاه مرکزی سامسونگ

ترکیبات نمک ماشین ظرفشویی

نمک تصفیه شده باعث می شود رسوب های آهکی و لکه های سفید ار روی ظرف های شما از بین بروند و کاملا تمیز شوند.

نکته دیگر درباره نمک این است که باید دانه های نمک ظرفشویی شما باید درشت تر باشند هر چقدر دانه ها درشت تر باشند میزان تمیزکنندگی و رسوب زدایی بیشتر خواهد بود.

خدمات پس از فروش سامسونگ

قیمت نمک ماشین ظرفشویی در نمایندگی رسمی سامسونگ

نمک ماشین ظرفشویی را باید در جای خشک نگهداری کنید. حتما به چراغ هشدار نمک توجه کنید، یا بررسی کنید که ماشین ظرفشویی شما به اندازه کافی نمک داشته باشد.

چراغ نمک ماشین ظرفشویی

همینطور شما می توانید برای تعمیرات انواع ظرفشویی سامسونگ با تعمیرگاه مرکزی سامسونگ به عنواننمایندگی تعمیرات سامسونگ تماس بگیرید.

منبع: تعمیرگاه مجاز سامسونگ



لیست کل یادداشت های این وبلاگ