سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کمیل کسان خود را بگو تا پسین روز پى ورزیدن بزرگیها شوند و شب پى برآوردن نیاز خفته‏ها . چه ، بدان کس که گوش او بانگها را فرا گیرد ، هیچ کس دلى را شاد نکند جز که خدا از آن شادمانى براى وى لطفى آفریند ، و چون بدو مصیبتى رسد آن لطف همانند آبى که سرازیر شود روى به وى نهد ، تا آن مصیبت را از او دور گرداند چنانکه شتر غریبه را از چراگاه دور سازند . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 96 آبان 14 , ساعت 12:44 عصر

تعمیر صدای بلند یخچال فریزر ، برخی زمان ها از یخچال فریزر صداهای ناهنجاری به گوش می رسد، برخی از این صداها طبیعی هستند و به زودی برطرف می شوند ولی برخی از آنها غیرعادی هستند و نیاز به تعمیر دارند. در این نوشته به موارد رایجی اشاره می کنیم که باعث صدای بلند در یخچال فریزر می شوند.

 

صدای بلند از فن موتور اپراتور یخچال فریزر

در صورتی که از فن یخچال فریزر صدایی شنیدید، احتمال دارد ایراد از موتور فن اواپراتور باشد. این نوع فریزر در بخش  فن موتوری دارد که هوا را دور اپراتور به چرخش در می آورد تا آن را خنک کند.

با گذشت زمان، موتور فن می تواند فرسوده شود و یا نیاز به روغن کاری داشته باشد، که توجه نکردن به این موارد می تواند باعث صدای بلند و تق تق های در فریزر شود.

برای تعویض موتور فن، ابتدا برق فریزر را قطع کنید. احتمالا لازم باشد که صفحه مشبک اپراتور را باز کنید تا به موتور دسترسی پیدا کنید. خیلی راحت سیم های رابط را قطع کنید و پیچ و مهره ها را از آن باز نمایید.

صدای بلند از پره های فن اپراتور یخچال

در صورتی که یخچال فریزر ضدیخ شما تولید صدای بلند می کند یا وزوز می کند، احتمالا به این معنی است که پره های آن صدمه دیده است. فن اپراتور هوا را دور سیم پیچی های اپراتور به چرخش در می آورد تا آن را خنک کند. برای تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ خود با ما در ارتباط باشید.

تعمیرگاه مجاز سامسونگ در تهران

صدای فن یخچال سامسونگ

برای دسترسی به فن اپراتور و مطمئن شدن از سالم بودن پره ها، پشت صفحه مشبک اپراتور را بررسی کنید، پیش از این کار برق را قطع کنید. پره های فن معمولا به میله شفت موتور به وسیله یک فنر متصل شده اند.

صدای غیر طبیعی یخچال

برای تعمیرات بیشتر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ می توانید با نمایندگی تعمیرات سامسونگ که در تهران و کرج و سایر شهرهای کشور دارای نمایندگی فعال است تماس بگیرید.

علت صدای یخچال ساید سامسونگ

شماره های تعمیرگاه مجاز سامسونگ در صفحات وب سایت نمایندگی رسمی سامسونگ نوشته شده اند. برای دریافت مشاوره و خدمات پس از فروش سامسونگ با ما تماس بگیرید.

 

منبع: تعمیرگاه مرکزی سامسونگ



لیست کل یادداشت های این وبلاگ