سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبوب ترینِ بندگان نزد خداوند، اقتدا کننده به پیامبرش و پی سپارِ راه اوست . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 96 مهر 20 , ساعت 3:26 عصر

 تعمیرات ظرفشویی سامسونگ ، سامسونگ در ایران با ایجاد نمایندگی های فعال در سراسر تهران افتخار دارد بهترین خدمات را در کمترین زمان به مصرف کنندگان محصولات سامسونگ ارائه دهد. ماشین ظرفشویی امروزه جزء لوازم خانگی کارآمد برای همه است، دریافت خدمات مربوط به تعمیرات آن نیز باید از کارآمدی بالایی برخوردار باشد.

اگر می خواهید ماشین ظرفشویی سامسونگ خود را تعمیر کنید و حداقل تا چند سال دغدغه ای بابت خرابی آن نداشته باشید کافیست که همین الان با ما تماس بگیرید و خواسته خود را با نمایندگی تعمیرات ماشین ظرفشویی سامسونگ در تهران و سراسر ایران در میان بگذارید. ما آماده ایم تا تعمیرکاران مجرب، متخصص و متعهد خود را در سریعترین زمان ممکن به منزل شما در تمام نقاط تهران بزرگ و حومه بفرستیم.

بعد از بررسی های لازم طی گزارشی کامل شما را از تعداد قطعات ایراددار، دلیل خرابی، هزینه تخمینی و مدت زمان تعمیر باخبر می کنیم که با توجه به تصمیم شما قطعات مربوطه تعمیر یا تعویض خواهند شد. درصورت تعویض قطعه فقط از قطعات اصلی استفاده می شود.

ماشین ظرفشویی تعمیر شده و قطعات تعویض شده به مدت یکسال شامل گارانتی است. ادامه مطلب...

چهارشنبه 96 مهر 19 , ساعت 3:37 عصر

تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ (SAMSUNG) با دارا بودن تجربه کافی در زمینه تعمیرات یخچال‌ فریزر سامسونگ و یخچال ساید بای ساید سامسونگ توانسته با ارائه خدمات نوین تعمیراتی اعتماد هرچه بیشتر مشتریان خود را جلب کند و هرروز بر تعداد مشتریان نمایندگی مجاز تعمیرات یخچال فریزر سامسونگ اضافه نماید.

هنگامی که ایرانی ها شروع به استفاده از لوازم خانگی باکیفیت سامسونگ در ایران کردند ما نیز دست به کار شدیم و با افتتاح شعبه های فعال نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کنار شما بوده ایم تا مشکلات احتمالی لوازم خانگی سامسونگ شما را برطرف کنیم. ادامه مطلب...

<      1   2      

لیست کل یادداشت های این وبلاگ