سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر فریب خورده را سرزنش نتوان کرد . [نهج البلاغه]
 
سه شنبه 96 شهریور 14 , ساعت 1:6 عصر

از آنجا که تفاوت قیمت و خدمات بین شرکت های گارانتی کننده محصولات موبایل و تبلت سامسونگ همیشه برای مشتریان محترم ظرف سوال بوده و اکثریت مردم با ابهامات زیادی روبرو می شوند در صدد برآمدیم تا علت تفاوت قیمت و نوع خدمات ارائه شده توسط شرکت ها را به تفصیل در این مقاله برای هموطنان عزیز شرح دهیم. 

 

به طور کلی در حال حاضر 5 اسم متفاوت برای گارانتی محصولات موبایل و تبلت سامسونگ در بازار و رسانه ها به گوش میرسد. در اینجا سعی داریم گارانتی های اصل که مورد تایید شرکت سامسونگ است را بترتیب معرفی کنیم.

 

1.گارانتی شرکت هماهنگ (هماهنگ پلاس)

دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد) به همراه گواهی جبران خسارت فیزیکی کالا که موارد تحت پوشش آن آبخوردگی،شکستگی،نوسانات برق و سیل و زلزله و صاعقه …. می باشد که به نوعی بیمه بدنه کالا محسوب می شود

 

کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ

 

2.گارانتی مایکروتل (مایکروتل پلاس)

 دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک ماه گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد).تفاوت این گارانتی با گارانتی هماهنگ عدم وجود گواهی جبران خسارت فیزیکی می باشد ولی مدت خدمات مبتنی بر تعویض در این گارانتی 3 هفته بیشتر است

 

کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ

 

3.گارانتی سامتل

دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

 

کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ

 

4.گارانتی سام سرویس

دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

 

کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ،پرینتر فکس دوربین مانیتور سامسونگ،لوازم خانگی سامسونگ،لوازم صوتی و تصویری سامسونگ

 

5.گارانتی همراه سرویس خاورمیانه

دستگاه های تحت پشتیبانی این شرکت شامل 18 ماه گارانتی پشتیبانی فنی و یک هفته گارانتی تعویض (در صورت بروز هرگونه مشکل ذاتی که کاربر در آن دخیل نباشد)

 

کالاهای تحت پشتیبانی : موبایل و تبلت سامسونگ

 

همانطور که از توضیحات بالا مشخص است تفاوت بین خدمات کاملا مبرهن و تفاوت قیمت نیز به علت خدمات متفاوت است همچنین این شرکت ها همواره در یک بازار رقابتی بعضا، به نفع مشتریان محترم، خدمات مقطعی ارزنده تری را ارائه میدهند که این در راستای اهداف هرکدام از شرکت ها جهت جلب رضایت مشتریان است

نکته قابل ذکر اینکه با خرید هرکدام ازاین خدمات در صورت وجود انواع قرعه کشی از جانب آن شرکت می توانید از این امکان نیز استفده کنید

مسئله حائز اهمیت اینکه تمامی این 5 شرکت تحت پشتیبانی رسمی کره جنوبی قرار دارند و در پایه ای ترین نوع خدمات که هجده ماه گارانتی و یک هفته گارانتی تعویض است تحت پشتیبانی بین المللی قرار میگیرند که طبق دستورالعمل کلی کمپانی سامسونگ است

از آنجا که تمامی این 5 گارانتی رسمی و معتبر هستند برای دریافت راهنمایی و خدمات تلفنی می توانید با شماره 021-42132 مرکز خدمات سامسونگ تماس حاصل بفرمایید

فراموش نکنید که برای دریافت خدمات اصل همواره کالا را از نمایندگی سامسونگ شرق تهران و سایر نمایندپی ها و با فاکتور نمایندگی تهیه کنید.

در مورد لوازم خانگی،صوتی و تصویری،مانیتور،پرینتر و فکس ودیگر محصولات سامسونگ تنها شرکت رسمی گارانتی کننده سام سرویس است که در صورت نیاز می توانید با شماره 8255-021 از خدمات 24 ساعته آن بهره مند شوید. 

 

شرایط ضمانتنامه نمایندگی سامسونگ           

محصولات شرکت سامسونگ بر اساس قوانین کارخانه سازنده شامل ارائه خدمات بوده و مسئول اجرای آن برای لوازم خانگی صوتی تصویری و تجهیزات جانبی کامپیوتری شرکت "سام سرویس" و برای تلفنهای همراه "همراه سرویس خاورمیانه" ، "هماهنگ" ، "پارس سامتل" و "پارس مایکروتل" هستند.

 

برای استفاده از خدمات پس از فروش مشتریان میتوانند با شماره تلفن مرکزی سرویس 0218255 و یا تلفن های درج شده در کارت گارانتی تماس گرفته و یا با همراه داشتن برگه ضمانتنامه معتبر و شناسنامه دستگاه به هر یک از مراکز مجاز خدمات نمایندگی سامسونگ غرب تهران مراجعه کنند تا از تسهیلات ضمانت محصول برخوردار گردند .

اگر هر یک از دستگاه های سامسونگ منزل شما دچار مشکلی شد نمایندگی سامسونگ جنوب تهران در کنار شماست و در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل آنها اقدام می کند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سکونت شما اجرایی می شود و شما هیچ هزینه ای از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمایندگی پرداخت نمی کنید. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای محصولات سامسونگ با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. شما در اولین فرصت جوابگوی نیاز شما خواهیم بود. جلب رضایت شما افتخار ماست.

 

قوانین و شرایط ضمانتنامه سامسونگ

1 - ضمانتنامه های بدون برچسب هولوگرام فاقد اعتبارند .

2 - خدمات ضمانت شامل تعمیر یا سرویس دستگاه و ارائه خدمات رایگان جهت تعویض قطعات و دستمزد تعمیر میباشد .

3 - دستگاههایی مشمول ضمانت هستند که دارای برگ ضمانتنامه باشند . بدیهی است جهت استفاده از خدمات پس از فروش ارائه برگ ضمانتنامه ضروریست .

4 - خدمات پس از فروش فقط در مراکز خدمات مجاز معرفی شده ارائه می گردد .

5 - حداکثر مدت زمان پوشش خدمات پس از فروش در لوازم خانگی صوتی تصویری و تجهیزات جانبی کامپیوتری 18 ماه از تاریخ تولید و برای تلفن همراه 15 ماه از تلریخ تولید یا یکسال از تاریخ خرید ( با ارائه فاکتور معتبر) میباشد. تاریخ تولید محصول بر روی کارت شناسایی دستگاه ذکر شده است .

6- قطعات و قسمتهایی از محصولات که شامل ضمانت نمی باشند عبارتند از :

- کلیه وسایل و تجهیزات جانبی (Accessory)

- بدنه

- لوازم تزیینی و داخلی و جانبی

- قفسه ها

- باطری ها

- دستگاه کنترل از راه دور

- فیلتر برس و پاکت جاروهای برقی

- بلندگوی دستگاه های صوتی

* - گارانتی ویژه : کمپرسور یخچال فریزرها دارای سه سال و نیم و کمپروسور کولرهای گازی دارای پنج سال ضمانت میباشند.

 

ضمانتنامه در شرایط ذیل قابل اجرا نیست :

الف- صدمات ناشی از حمل ونقل نوسانات برق آتش سوزی رعد و برق حوادث طبیعی ضربه و استفاده غلط و یا بی توجهی به دستورالعملهای ذکر شده در دفترچه راهنمای دستگاه

ب- دستگاههایی که دستکاری شدهاند و یا توسط اشخاصی بجز نمایندگان مجاز خدمات تعمیر شده باشند

ت- هر نوع دستکاری و یا آسیب در برگه ضمانتنامه یا هولوگرام آن برچسب سریال و یا شناسنامه و مشخصات دستگاه که منجر به خدشه در آن شده باشد.

 

عبارت نمایندگی تعمیرات سامسونگ یا خدمات پس از فروش سامسونگ کلمه ای است که بسیاری از اشخاص آن را جستجو می کنند. همه محصولات سامسونگ با گارانتی مخصوص آن محصول به دست مشتری می رسد و شما محصولی از این برند را پیدا نمی کنید که گارانتی نداشته باشد پس در هنگام خرید هر یک از محصولات سامسونگ باید به این نکته توجه کنید و دقت کنید که استفاده از خدمات نمایندگی و خدمات پس از فروش برای محصولاتی می باشد که دارای گارانتی می باشند اگر گارانتی دستگاه شما به پایان رسیده باشد و نمایندگی ها و مراکز خدمات پس از فروش سامسونگ تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ غالبا آنها را قبول نمی کنند اما جای نگرانی نیست چرا که مراکز تعمیراتی معتبر و تعمیرگاه مجاز لوازم خانگی سامسونگ هستند که می توانند این قضیه را برطرف نمایند شرکت ما به عنوان نمایندگی و تعمیرگاه مجاز تعمیرات لوازم خانگی سامسونگ آماده عرضه خدمات پس از فروش به شما می باشد. این مراجعه تنها با یک تماس تلفنی امکان پذیر خواهد بود و احتیاجی به انتقال و حمل و نقل دستگاه شما نیست. این برتری سبب می شود که فاصله جغرافیایی از بین برود و شما در هر یک از ناحیه های تهران که باشید قادر خواهید بود به آسانی از خدمات پس از فروش لازم بهره مند گردید.

 

منبع: نمایندگی سامسونگ شمال تهران



لیست کل یادداشت های این وبلاگ