سفارش تبلیغ
صبا ویژن
محبّت دنیا خرد را تباه می کند و دل را از شنیدن حکمت باز می دارد و کیفری دردناک می آورد . [امام علی علیه السلام]
 
سه شنبه 96 شهریور 14 , ساعت 1:5 عصر

تاکنون چند بار از مایکروفر خود برای طبخ غذا استفاده کرده‌اید؟ اگر به‌طور حرفه‌ای آشپزی نمی‌کنید، احتمالا تعداد دفعاتی که در مایکروفر غذا پخته‌اید، انگشت‌شمار بوده است. در واقع بیشتر افراد، با خریدن دستگاهی با امکانات مختلف و متعدد، تنها از ساده‌ترین ویژگی آن – گرم کردن غذا و یخ‌زدایی– بهره می‌برند. البته شاید هم یکی از دلایل آن، کیفیت غذای طبخ شده در مایکروفر باشد که معمولاً با آنچه انتظار می‌رود متفاوت است.

 

چگونه غذایی که در مایکروفر می‌پزیم، مانند غذای رستوران‌ها شود؟

 مایکروفر «سامی 14» (SAMI 14) با تکنولوژی "HotBlast" روش جدیدی برای طبخ غذا ارائه کرده است؛ به این ترتیب که به کمک محصول جدید شرکت سامسونگ، غذا با ظاهری برشته اما با حفظ تازگی طعم، پخته می‌شود. درست مانند غذاهایی که در رستوران سرو می‌شوند، یا مانند پیتزا و شیرینی‌هایی که روی آن‌ها برشته است ولی از داخل، آبدار و تازه هستند. مایکروفر “SAMI 14” این کار را از طریق دمیدن مستقیم و پر‌قدرت هوای داغ، روی غذا انجام می‌دهد.

در این روش، زمان طبخ غذا نسبت به مایکروفرهای معمولی، 50 درصد کاهش می‌یابد. این کاهش زمان، از طریق بزرگ‌تر شدن فن دستگاه و همچنین افزایش قدرت تا 2700 وات، میسر شده است. کاهش زمان پخت باعث می‌شود که سطح غذا برشته شده اما داخل آن به علت سرعت بالای طبخ، همچنان آبدار بماند.

 

آیا در جستجوی روشی ساده برای طبخ غذای رژیمی هستید؟

غذاهای گریل شده، به عنوان غذاهای سالم و رژیمی، مورد علاقه بسیاری از خانواده‌ها و خصوصا کسانی هستند که قصد کاهش وزن دارند. گریل مایکروفر جدید سامسونگ نیز، برای طبخ بهتر غذا، ارتقا یافته است. با استفاده از این دستگاه و به کمک دو هیتر بزرگ‌تر و با قدرت بیشتر (2300 وات) می‌توان غذا را بهتر و یکنواخت‌تر گریل و برشته کرد. مایکروفرSAMI 14  این کار را از طریق هیترهای مقاوم و نشکنی انجام می‌دهد که برای سهولت تمیز کردن آن، به شکل بدون حفاظ طراحی شده‌اند. نمایندگی تعمیرات سامسونگ این مایکروفر را به شما پیشنهاد می کند.

 

آیا طبخ غذای باکیفیت با مایکروفر، پیچیده و دشوار است؟

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از مایکروفر فقط برای گرم کردن غذا استفاده می‌کنند، سامسونگ راه‌حل ساده‌ای برای استفاده از امکانات طبخ غذا ارائه کرده است. با وجود دو تنظیم مختلف دستی و خودکار برای سامی 14، هم آشپزهای حرفه‌ای می‌توانند آن‌طور که می‌خواهند از امکانات آن بهره ببرند و هم افراد مبتدی امکان طبخ آسان غذا با استفاده از تنظیم پخت خودکار را خواهند داشت.

 

آیا با داشتن مایکروفر SAMI 14، باز هم به فر نیاز است؟

با استفاده از مایکروفر سامسونگ 14، دیگر نیازی به وجود همزمان فر و مایکروفر داخل آشپزخانه نیست. چرا که هرآنچه از یک اجاق فر انتظار می‌رود، توسط SAMI 14 نیز قابل انجام است. خصوصاً که در خانه‌هایی با آشپزخانه کوچک، این مسئله بسیار حائز اهمیت است. اما برای طبخ غذا در ظروف بزرگتر چه باید کرد؟ جواب سامسونگ البته ساده است. اگرچه ابعاد خارجی مایکروفر جدید، جهت تناسب بیشتر با آشپزخانه‌های امروزی و سهولت کاربری، کوچک‌تر شده، اما به‌طور شگفت‌آوری، حجم و ظرفیت داخلی آن افزایش یافته است.

سینی داخلی هات بلاست با قطر 380 میلی‌متر، حتی امکان پخت یک پیتزای خانواده را نیز فراهم می‌کند. (قطر استاندارد پیتزای خانواده 360 میلی‌متر است) بنابراین، هر ظرفی با هر شکلی در داخل مایکروفر قرار خواهد گرفت. همچنین در این محصول می‌توان چرخش سینی دستگاه را نیز متوقف کرد و در نتیجه دیگر نگران گیر کردن ظروف به فضای داخل مایکروفر نخواهید بود. با امکان قرار دادن ظروف مختلف با هر شکل، امکان استفاده از تمامی فضای مایکروفر را خواهید داشت.

 

چقدر به زیبایی و متمایز بودن لوازم آشپزخانه خود اهمیت می دهید‌؟

از جنبه‌های فنی دستگاه که بگذریم، سامسونگ برای جلب ‌نظر مشتریان خود، به ویژگی‌های ظاهری محصولاتش نیز توجه ویژه‌ای دارد. مایکروفرSAMI 14  سطحی صاف و صیقلی و ظاهری شیک و جذاب دارد که متناسب با خانه‌های مدرن امروزی است. همچنین نمایشگر این محصول یک LED لمسی بوده که امکان دستیابی به منو‌های مختلف را به سادگی برای کاربر فراهم می‌کند.

 

طبخ غذای سالم به کمک مایکروفرهای سامسونگ

سریع، سالم و خوشمزه

چگونه می‌توان به وزن مناسب رسید؟ بهترین راه برای حفظ تناسب اندام چیست؟ احتمالاً در میان همه پاسخ‌ها، یک نکته مشترک خواهد بود: تغذیه سالم. رژیم غذایی سالم و پرهیز از خوردن غذاهای چرب، سرخ‌کردنی و ... راهکار خوبی برای حفظ تناسب اندام به شمار می‌رود؛ اما حفظ طولانی‌مدت رژیم غذایی سالم و پرهیز از خوردن تمامی موادغذایی ناسالم، شاید دشوار به نظر برسد. خصوصاً برای زندگی‌های شلوغ امروز که کمبود وقت، افراد را ناچار به انتخاب غذاهای آماده و فست‌فودی، می‌کند. اگر به سلامتی خود اهمیت می‌دهید و می‌خواهید بدنی سلامت و اندامی متناسب داشته باشید، بهتر است سبک زندگی و تغذیه سالم را از خانه اول، یعنی مرحله طبخ، دنبال کنید.

 

غذای سرخ‌کردنی اما سالم تهیه کنید 

وقتی زندگی پرمشغله شهری، زمان کم، نیاز به طبخ سریع غذا و گرسنگی به هم برسند، انتخاب دیگری جز فست‌فود باقی نمی‌ماند. غذایی که به‌رغم انتشار گزارش‌های مختلف از مضرات آن در رسانه‌های مختلف، بازهم پرطرفدار است و همچنان مشتاقان زیادی دارد که نمی‌توانند طعم آن را با غذای دیگری جایگزین کنند. سامسونگ به عنوان یک شرکت پیشرو در تولید محصولات نوآورانه، تکنولوژی جدید Slim Fry را در مایکروفرهای خود معرفی کرده تا افراد در کنار مصرف این غذاها، بتوانند سلامتی خود را نیز حفظ کنند. به کمک این تکنولوژی می‌‌توان برای مثال سیب‌زمینی را به شکلی سالم، بدون نیاز به استفاده از حجم زیادی از روغن، سرخ کرد. این تکنولوژی همچنین با یک گریل و فن انتقال ‌دما (Convection Fan) همراه شده تا غذاها با ظاهری برشته اما آبدار طبخ شوند. سامسونگ که همواره به سبک زندگی سالم مصرف‌کنندگان محصولات خود اهمیت می‌دهد، با استفاده از این تکنولوژی پیشرفته، باعث شده تا سیب‌زمینی‌هایی که پیش از این در ظرف‌های لبریز از روغن سرخ می‌شدند، اکنون جای خود را به سیب‌زمنی‌هایی سالم بدهند.

 

بافت سالم مواد غذایی را حفظ کنید

یکی از مهم‌ترین مسائل هم در سلامت مواد غذایی و هم در حفظ طعم غذا، بافت اصلی مواد غذایی است. شرکت سامسونگ با تکنولوژی "HotBlast" که در محصولات جدید این شرکت وجود دارد و همچنین افزایش سرعت پخت تا دو برابر، ضمن برشته کردن کامل سطح غذا و پخت کامل، بافت اصلی مواد غذایی را حفظ کرده و غذایی با ظاهر برشته و طعمی دلپذیر و سالم ارائه می دهد. این تکنولوژی برای پخت غذاهایی نظیر انواع سبزی‌و ماهی‌ها، پای میوه و پیتزا بسیار مناسب است و غذایی خوش‌طعم با بافتی آبدار طبخ می‌کند.

 

مواد خام تحویل بدهید، غذای آماده تحویل بگیرید

یکی از آرزوهای کسانی که هر روز آشپزی می‌کنند، داشتن دستگاهی است تا مواد غذایی خام را تحویل آن بدهند و غذای آماده تحویل بگیرند! سامسونگ که به دنبال فراهم کردن زندگی راحت‌تری برای مشتریان خود است، با طراحی منوی آماده در محصولات خود تا حدی این آرزو را محقق کرده است. سامسونگ دستور پخت تعداد زیادی از غذاهای مختلف را از جمله سینه مرغ بدون استخوان، لوبیا سبز، استیک ماهی سالمون و ... به طور پیش‌فرض در مایکروفرهای خود قرار داده است. به این ترتیب تنها کافی است تا مواد غذایی را داخل مایکروفر بگذارید و با فشار یک دکمه، غذایی سالم و خوش‌طعم تحویل بگیرید.

نمایندگی سامسونگ غرب تهران

شرکت نمایندگی تعمیرات سامسونگ (نمایندگی سامسونگ غرب تهران) با سابقه درخشان چندین ساله و به کارگیری کارشناسان زبده این کار در توانسته اعتماد و رضایت مشتری های خود را به دست بیاورد و آخرین فناوری های مربوط به این برند معتبر و موثق بین المللی را خدمت مشتری های محترم ارائه دهد. هم اکنون نیز این نمایندگی همانند سال های پیش در کنار خانواده های ایرانی است و آماده است تا خدمات پس از فروش محصولات سامسونگ را به هموطنان عزیز ارائه دهد. خدمات نمایندگی ما به صورت شبانه روزی بوده و در همه ایام حتی روزهای تعطیل آماده سرویس دهی به شما عزیزان است.

 

نمایندگی سامسونگ شرق تهران

نمایندگی سامسونگ شرق تهران همه دستگاه های سامسونگ را تحت پوشش خود دارد و با اتکا به تجربیات خود در این زمینه و آموزش تعمیرکاران حرفه ای و خبره در شرق تهران بهترین پکیج های یک تعمیر را تقدیم مشتریان عزیز می کند پس همه کارهای تعمیر لوازم خانگی سامسونگ خود را به تیم حرفه ای نمایندگی لوازم خانگی برند سامسونگ بسپارید تا در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم خانگی شما عزیزان را عیب جویی کرده و صحیح و کامل به شما تحویل دهند.

 

نمایندگی سامسونگ شمال تهران

نمایندگی سامسونگ شمال تهران بر آن است تا رضایت شما عزیزان را جلب نماید و البته گفتنی است که تعمیرات ممکن است در چندین مرحله انجام شود که همه مراحل انجام تعمیر و نگهداری و حتی تعویض به صورت دقیق و زمانبندی شده بین اعضای گروه حرفه ای نمایندگی ما تقسیم می شود این نمایندگی سالهاست با تعمیرات لوازم خانگی شما عزیزان با برند سامسونگ آشنایی کامل داشته و هرساله با بهره گیری از آخرین تجهیزات اروپایی خدمات مناسبی را تقدیم مشتریان عزیز می نماید.

 

نمایندگی سامسونگ جنوب تهران

اگر هر یک از دستگاه های سامسونگ منزل شما دچار مشکلی شد نمایندگی سامسونگ جنوب تهران در کنار شماست و در کمترین زمان نسبت به رفع مشکل آنها اقدام می کند. همه خدمات مربوط به محصولات سامسونگ در محل سکونت شما اجرایی می شود و شما هیچ هزینه ای از بابت حمل و نقل دستگاه به محل نمایندگی پرداخت نمی کنید. در صورت بروز هر گونه مشکلی برای محصولات سامسونگ با ما تماس بگیرید و مشکل خود را با ما در میان بگذارید. شما در اولین فرصت جوابگوی نیاز شما خواهیم بود. جلب رضایت شما افتخار ماست.

 

منبع: نمایندگی تعمیرات سامسونگ در کرج



لیست کل یادداشت های این وبلاگ